כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הקול שלך לא שווה יותר משלי"

תקף את הכתבת החרדית והופתע מתשובתה

גולש שצפה הערב בערוץ 13, ביקר את הכתבת החרדית אריאלה שטרנבך שהעבירה ביקורת על אחים לנשק שמפקירים את בטחון ישראל וכינה אותה חצופה. הוא הופתע כשזו סיפרה שאביה ובעלה עשו שירות משמעותי בצה"ל והבטיחה שגם ילדיה ישרתו

תקף את הכתבת החרדית והופתע מתשובתה
אילוסטרציה צילום: unsplash

גולש ברשת הטוויטר תקף את אריאלה שטרנבך, הכתבת לענייני חרדים של 'חדשות 13' על כך שהיא מעזה "בחוצפתה" לבקר את תנועת המחאה 'אחים לנשק' בעוד היא באה ממשפחה שלא שירתה בצה"ל. איך היא הפתיעה בתגובתה.

הגולש בשם אבי כתב: "יושבת בפאנל של ערוץ 13 עיתונאית חרדית לענייני חרדים בשם אריאלה שטרנבך מרסקי ובחוצפתה תוקפת את נציג אחים לנשק, מה פתאום הוא מסרב להתנדב בגיל 47, זה מסכן אותה ואת הילדים שלה (שכמובן לא מתגייסים). אנחנו חיים בעידן הזוי לגמרי", סיכם.

כעבור שעתיים שבהן הגולשים הגיבו בזעם נגד שטרנבך, שפטו את מנת משכלה ותקפו אותה על עצם השתייכותה למגזר של משתמטים ועוד מילים והתבטאויות קשות שלא ניתן להעלותם מעל גלי האתר, הגיבה אריאלה בעצמה והפתיעה את כולם.

"היי אבי", כתבה אריאלה שטרנבך, "באתר הגבורה של צה"ל תמצא את השם של אבי, שקיבל צל"ש על פעולתו בלבנון, בעלי שירת בגבעתי והילדים שלנו לא מתגייסים כי עדין לא נולדו", והבטיחה כי "לכשיוולדו בע״ה נחנך אותם לשירות משמעותי של המדינה שלנו. ולא, הקול שלך לא שווה יותר משלי".

אריאלה שטרנבך ערוץ 13 גולש שירות צבאי אחים לנשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד