י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מסרב לחזור להידברות

גנץ: "הפניה היא ספין" I לוין: "אין יותר תירוצים"

יו"ר המחנה הממלכתי טען כי פנייתו של השר לוין לקיים הידברות על הרפורמה המשפטית היא "ספין". לוין: "גנץ מכובדי, אין יותר תירוצים ואין יותר מקום לתנאים"

גנץ: "הפניה היא ספין" I לוין: "אין יותר תירוצים"
בני גנץ/יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ התייחס הערב (שלישי) בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ב'חדשות 12' לפנייתו של שר המשפטים יריב לוין לחדש את ההידברות וטען כי מדובר בספין.

גנץ אמר: "הפניה של לוין היא ספין, בינתיים תוקפים את הקצינים וחותרים להשמיד את המערכת שמגינה עליהם". גנץ הוסיף, "אין היתכנות לממשלת אחדות כרגע".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין אמר בתגובה לדברי גנץ: "ח"כ בני גנץ מכובדי, אין יותר תירוצים ואין יותר מקום לתנאים. אם אתה באמת רוצה להגיע להבנות - תיענה לקריאתי ובוא לדבר. אחד על אחד. באופן ישיר ובלי מתווכים. עד שנגיע להסכם".

נזכיר כי השר לוין קרא במהלך ריאיון שהעניק השבוע ערוץ 14 לראשי מפלגות האופוזיציה להיכנס עימו להידברות ואמר: "אני אומר ללפיד וגנץ - בואו לדבר עוד הלילה". לוין תקף: "גנץ מוכן לפגוש את אבו מאזן בביתו אבל לא הסכים חודשים לפגוש אותי".

בתחילת השבוע פנו בלשכת לוין פנו השבוע פעמיים ללשכתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בניסיון לתאם פגישה, אולם הם לא נענו. כך דווח ב'ישראל היום'.

בלשכת גנץ אישרו את הדיווח ומסרו: "אכן פנו. זה נראה לנו כמו משחק. במשך חודשים ניסה גנץ להגיע להידברות ובליכוד שלחו אותו לוועדת החוקה".

יריב לוין בני גנץ הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד