כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נשיא בצרות

דיווח: ביידן קיבל מידע שה-FBI מתכנן לחקור את בנו ומנע זאת

סוכן מיוחד של ה-FBI בדימוס חשף שהצוות של ביידן ומטה השירות החשאי קיבלו מידע על חקירה צפויה של הבן האנטר ביידן בדצמבר 2020. הם דאגו שהחקירה תבוטל, והיא בסופו של דבר מעולם לא התקיימה

דיווח: ביידן קיבל מידע שה-FBI מתכנן לחקור את בנו ומנע זאת
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

גילויים מפתיעים עלו מדברים שנאמרו תחת שבועה בוועדת הפיקוח של בית הנבחרים, כאשר סוכן מיוחד של ה-FBI בדימוס חשף שהצוות של ביידן ומטה השירות החשאי קיבלו מידע על חקירה צפויה של האנטר ביידן בדצמבר 2020. הגילוי הביא בסופו של דבר לביטול החקירה/תשאול של בנו של הנשיא הנבחר דאז ג'ו ביידן, כך דיווחה רשת פוקס ניוז.

הסוכן הוותיק, ששירת ב-FBI למעלה משני עשורים ופרש בשנה שעברה, סיפק את עדותו בדלתיים סגורות לאנשי הקונגרס. עדות זו באה על רקע טענות כי תהליך קבלת ההחלטות במהלך החקירה של האנטר ביידן, בראשות עורך הדין האמריקני דיוויד וייס, הושפע משיקולים פוליטיים. יש לציין כי חושף השחיתויות של מס הכנסה, גארי שאפלי, טען כי צוות המעבר של ביידן והשירות החשאי ידעו לגבי התחקור המיועד של האנטר ביידן, הצהרה שסוכן ה-FBI אישר.

על פי התמלילים שהגיעו לידי פוקס ניוז, החקירה שנפתחה בנובמבר 2018, הגיעה לנקודה שבה הגיע הזמן לתשאל את האנטר ביידן. הסוכן תיאר כי התכנון הראשון היה לפנות למספר עדים, כולל האנטר ביידן, ב-8 בדצמבר 2020 - מספר שבועות לאחר הבחירות לנשיאות.

עם זאת, ערב החקירה המתוכננת, 7 בדצמבר 2020, הסוכן קיבל הודעה כי מטה ה-FBI יצר קשר עם המטה של ​​השירות החשאי בנוגע לחקירה המתוכננת, ניתנה הוראה לחוקרים לא לתחקר אותו, ומאז הוא לא נחקר בנושא.

 

האנטר ביידן גון ביידן חקירה FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד