כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מוסקבה הגיבה בלגלוג

קייב: אוקראינה לא תוותר על השטח שלה תמורת חברות בנאט"ו

המזכיר הכללי של נאט"ו, סטיאן ג'נסן, אמר כי אוקראינה תוכל להצטרף לברית נאט"ו בתמורה לוויתור על חלק משטחה לרוסיה. קייב הגיבה: "אוקראינה לא תחליף את השטח שלה בחברות בנאט"ו".  מוסקבה הגיבה בלגלוג

קייב: אוקראינה לא תוותר על השטח שלה תמורת חברות בנאט"ו
המלחמה באוקראינה צילום: Pixabay

יועצו של נשיא אוקראינה, מיכאיל פודוליאק, הודיע ​​כי אוקראינה לא תוותר על שטחים בתמורה לחברות בנאט"ו. והוא ניצל את ההזדמנות, כמנהג הפקידים במשטר קייב, לדרוש לזרז את שליחת הנשק אליהם.

פודוליאק כתב בפלטפורמת "X" (לשעבר טוויטר): "להחליף שטחים בתמורה לחברות בנאט"ו? מוזר. משמעות הדבר היא אובדן מודע של הדמוקרטיה, הרס החוק הבינלאומי והעברה מלחמה לדורות אחרים".

הוא הדגיש שנציגי נאט"ו צריכים לדבר על האצת שליחת נשק לקייב, ולא על ויתור שטחים למוסקבה. כזכור האוקראינים זעמו לאחר דברי מנהל המשרד המיוחד של המזכיר הכללי של נאט"ו, סטיאן ג'נסן, שאמר כי "אוקראינה תוכל להצטרף לברית בתמורה לוויתור על חלק משטחה לרוסיה".

סגן יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה, דמיטרי מדבדב, לגלג ואמר שכדי שאוקראינה "תיכנס" לנאט"ו, על הרשויות במדינה "לנטוש את קייב עצמה".

מדבדב אמר: "רעיון חדש לאוקראינה ממשרד נאט"ו. אוקראינה יכולה להצטרף לנאט"ו אם היא תוותר על השטחים השנויים במחלוקת. היא תוותר על קייב עצמה, בירת רוסיה העתיקה. הם יצטרכו להעביר את הבירה ללבוב".

 

מלחמת אוקראינה רוסיה דמיטרי מדבדב קייב לבוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד