י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסתה פרועה

סערת טיסת החרדים וכתבת 'חדשות 13'; עלילת הדם נחשפת • צפו

אחרי שכתבת 'חדשות 13' נריה קראוס הסעירה אמש את הרשתות החברתיות כשטענה כי בשל דרישה של חרדים לא לשבת ליד אישה היא נאלצה לעבור מקומות בטיסת יונייטד איירליינס, כעת מתברר כי האמת שונה לחלוטין מהסיפור אותו הציגה קראוס לציבור בישראל | כל הפרטים

סערת טיסת החרדים וכתבת 'חדשות 13'; עלילת הדם נחשפת • צפו
החרדים בטיסה צילום: מתוך טוויטר

אחרי שהעיתונאית נריה קראוס, שליחת חדשות 13 לארה"ב פרסמה אמש (שלישי) פוסט זועם בו ליבתה את ההסתה נגד הציבור החרדי בתקופה רגישה במיוחד כשטענה כי חרדים בטיסת יונייטד איירליינס דרשו ממנה לזוז ממקומה בשל רצונם לא לשבת ליד נשים, תחקיר שנערך בנושא חושף סיפור שונה לחלוטין מזה שהציגה הכתבת המסיתה.

אושיית הרשת דניאל עמרם, שבערוץ הטלגרם שלו חושף סיפורי קצה, הצליח להגיע אל אותו נוסע חרדי נגדו טענה קראוס כי ביקש ממנה לזוז ממקומה בגלל "הדרת נשים" ושמע מימנו גרסה שונה לחלוטין.

לדברי עמרם, הציוץ של קראוס בו צפו למעלה ממיליון בני אדם, הגיע גם לחבריו של אותו נוסע חרדי שנדהמו מהאופן בו היא הציגה את המקרה. "הם פנו אליי במשך כל היום, 'אין סיכוי, הבן אדם הזה מארח משפחות מעורבות בשבתות אצלו. נוסע כמויות של פעמים ויושב ליד נשים אין סיכוי שתהיה לו בעיה עם זה'", מספר עמרם את שנאמר לו מפי חבריו של אותו חרדי.

חבריו של אותו יהודי ביקשו מעמרם "שיוציא את האמת לאור". וזה מה שעולה מהפרטים ששמע מאותו נוסע חרדי: "מסתבר שהבן שלו היה עם חבר, והם ביקשו יפה אם זה אפשרי שהיא תעבור כיסא כדי שהחבר יוכל לשבת ליד חבר שלו. היא בתגובה התחילה לצעוק מה שגרם לדיילת להזהיר אותה שאם יש כאן בלאגן הם יבטלו את הטיסה.

עמרם צירף וידאו עם השיחה שניהל עם היהודי וכתב: "בכל מקרה תקשיבו לבחור, תגידו לי מה אתם חושבים בתגובות, לכל סיפור יש שני צדדים! ולכל אדם מגיעה זכות התגובה. יצוין שניסיתי לתפוס את נריה שם והיא כבר לא ענתה לי יותר".

כזכור, שליחת חדשות 13 לארה"ב צייצה אמש (שלישי) כי "חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב. כי אני אישה". היא טענה כי "יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה".

 

הסתה נגד חרדים חדשות 13 דניאל עמרם יונייטד איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד