כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המנכ"ל חשש להסתבך

מדוע הוארכה כהונת שנואת נפשם של הזוג נתניהו

הפרוצדורה והביורוקרטיה הובילו את שלומית ברנע פרגו, היועמ"שית של משרד ראש הממשלה לכהונה נוספת בתפקיד בחתימתו של מנכ"ל המשרד מקורבם של בני הזוג נתניהו שיחסיהם עם היועמ"שית עכורים 

מדוע הוארכה כהונת שנואת נפשם של הזוג נתניהו
בנימין נתניהו, ראש הממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

באופן מפתיע הוארכה בשבועות האחרונים כהונתה של היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה, עורכת הדין שלומית ברנע פרגו, שנחשבת ל"סדין אדום" מבחינת בני הזוג נתניהו. לפי דיווח של אביעד גליקמן ב'חדשות 13', מאחורי הקלעים התבצע ניסיון נוסף להדיח אותה.

לפי גליקמן, כדי להאריך את כהונתה נדרשת על פי חוק חתימתו של מנכ"ל המשרד, יוסי שלי שחשש מאוד לחתום בגלל בני הזוג, ולא חתם על הארכת הכהונה. אולם המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, גיל לימון, הסביר בשיחה עם יוסי שלי כי אם לא יחתום על הארכת כהונתה, ממילא היא מפוטרת.

יוסי שלי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בנוסף לא ניתן לפטר יועצת משפטית ללא שימוע וגם דרושה עילה כלשהי לפיטורין, בנוסף לכל זאת, ברנע פרגו הינה עדת תביעה במשפטו של ראש הממשלה נתניהו. שלי הבין כי אם לא יחתום הוא יסתבך, ולאחר השיחה עם לימון הוא חתם על המשך העסקתה, וצירף לחוזה העסקה מכתב שבו הסביר את הנימוקים לחתימתו.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה ל'חדשות 13': "הארכת כהונתם של עובדים בכירים נעשית על ידי מנכ"ל המשרד לפי שיקולים מקצועיים וענייניים, ובהתאם לכללי המנהל התקין".

משרד ראש הממשלה שלומית פרגו ברנע יוסי שלי הארכת כהונה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד