כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
איש התקשורת מציע

"תורידו 90 אחוז מרמת ההיסטריה שאתם שומעים בחדשות"

איש התקשורת שי גולדשטיין פרסם פוסט שבו קרא לאזרחי ישראל להירגע ולא להתרשם מהדיווחים המפחידים והמלחיצים בתקשורת שזורעת פחד ואימה בציבור וכי לדבריו המצב מצוין ולא מדאיג כפי שהתקשורת מציגה

"תורידו 90 אחוז מרמת ההיסטריה שאתם שומעים בחדשות"
שי גולדשטיין צילום: צילום מסך כאן 11

"אל תקנו את התבהלה. צה"ל לא מתפרק". כותב איש התקשורת שיש גולדשטיין שהפך לאחרונה פופולרי במעוזי הימין ומתארח בימים האחרונים כחבר פאנל בתוכניתה של אילה חסון ב'כאן 11'.

לדבריו, "צבא שנמצא בכשירות שיא כל השנה כמו צה"ל לא מתפרק כל-כך מהר. כמה אלפי מתנדבים שמפסיקים להתנדב לא מפרקים צבא מאומן ומיומן כמו צה"ל. הכל קשקושים. הפחדה. על כל מטוס בחיל האוויר יש כמה וכמה טייסים. אין מטוס היום בחיל האוויר שלא יימצא לו טייס מיומן בשעת הצורך. אין. קשקוש".

"אל תפחדו גם מנסראללה...", קורא גולדשטיין, "אירגון טרור שאין לו אפילו מטוס קרב אחד. נכון, הוא יכול להושיב אותנו בממדי"ם לכמה זמן ולגרום לנזק כלשהו עם הטילים שלו אבל אין לו שום סיכוי להביס אותנו. פשוט תפסיקו לפחד כל-כך ממה".

"תורידו 90 אחוז מרמת ההיסטריה שאתם שומעים בחדשות. צה"ל מאומן ומיומן ולא מתפרק וחיזבאללה לא יכול להחזיר אותנו לתקופת האבן. אל פחד". כך שי גולדשטיין.

היו מי שלגלגו על דבריו, שכן הוא מתיימר להבין באיומים ביטחוניים יותר מהרמטכ"ל ושר הביטחון כשכל נסיונו מסתכם בסך הכל כקומיקאי ושדרן רדיו.

שי גולדשטיין הפחדה צה"ל חסן נסראללה תקשורת בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד