כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הקלות בוויזה לישראלים

החל מאוקטובר: ברקת סיכם על פתיחת קו טיסה ישיר מישראל לווייטנאם

השר ניר ברקת סיכם עם מקבילו הווייטנאמי על פתיחת קו טיסה ישיר מישראל להאנוי לראשונה בהיסטוריה. בנוסף, סיכם השר ברקת על ביטול הצורך לגשת לשגרירות וייטנאם לפני טיסה ובמקום זאת, אזרחי ישראל ייהנו מוויזה אלקטרונית לווייטנאם החל מהיום

החל מאוקטובר: ברקת סיכם על פתיחת קו טיסה ישיר מישראל לווייטנאם
השר ניר ברקת בווייטנאם צילום: תקשורת שר הכלכלה

שר הכלכלה ניר ברקת מקיים עורך בימים אלה ביקור בווייטנאם בראש משלחת מדינית-כלכלית, במסגרת החתימה על הסכם הסחר שנחתם בין המדינות. השר ברקת נפגש הבוקר (רביעי) עם שר התעשייה והמסחר הווייטנאמי די אן בבירה האנוי.

השר ברקת סיכם עם מקבילו הווייטנאמי על פתיחת קו טיסה ישיר בין נתב״ג להאנוי בירת וייטנאם בתחילת חודש אוקטובר 2023. מדובר בהחלטה היסטורית ובהישג משמעותי שיאפשר הגברה של המסחר ועשיית העסקים בין המדינות וכמובן גישה נוחה לתיירות.

השר ניר ברקת עם מקבילו הווייטנאמי. קרדיט: תקשורת שר הכלכלה

בנוסף, סיכם השר ניר ברקת עם מקבילו הווייטנאמי על ביטול הצורך בהגעה לשגרירות וייטנאם לפני טיסה להנפקת ויזה כתובה, והפיכתה לוויזה אלקטורנית עבור אזרחי ישראל, מהלך שיקל מאוד על הגעת ישראלים לווייטנאם. ביטול הצורך בוויזה כתובה והגעה לשגרירות נכנס לתוקף החל מהיום.

שר הכלכלה ניר ברקת אמר: "אנו מכריזים הבוקר על הישג היסטורי חשוב, במהלך הביקור שלי בווייטנאם סיכמתי עם ממשלת וייטנאם על פתיחת קו טיסה ישיר מנתב״ג להאנוי, לראשונה בהיסטוריה.

בנוסף, סיכמנו על ביטול הצורך בויזה בשגרירות לפני טיסה לווייטנאם ובמקומה ויזה אלקטרונית מקלה לאזרחי ישראל, מהלך שנכנס לתוקף החל מהיום".

ברקת הוסיף: "אלה הישגים משמעותיים ביותר שיאפשרו להגביר את המסחר ועשיית העסקים בין המדינות. וייטנאם היא השער שלנו לאסיה והופכת למדינת מפתח ומתעצמת. הידוק והעצמת היחסים בינינו חשובים לישראל ולוייטנאם ואני מברך את ממשלת וייטנאם על האירוח החם שלהם ועל הנכונות להעצים את הקשר בין העמים שלנו. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על הסיוע, הגיבוי וההכוונה שאפשרו לנו להגיע להישגים המשמעותיים הללו".

ניר ברקת ווייטנאם טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד