כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

גזענות בע"מ: מ'פולישוק' ועד בית ספר בזכרון

גזענות קיימת ביחס למגזר החרדי אך גם בתוכו פנימה • רות בוארון כואבת על השנאה והאיבה הגואות בתוכנו

פולישוק. צלם:פלאש 90
פולישוק. צלם:פלאש 90

הגזענות העלובה ברשת הכללית, בסדרות רדודות עם מילים של חבורת ערסים ריקניים אשר מביישות כל חלקה טובה בארץ, או במקרה שלנו - סדרת 'פולישוק', כאילו מדובר פה בשחקנים גרמנים ושחקנים יהודים גלותיים שהורסים את מדינת ישראל.

מצד שני, גם אצלנו בפנים לא הכל דבש, ראוי להתייחס למצב הגזענות בבית הספר בזכרון, בו הורים חרדים עטויי זקן ובני תורה הלבינו את פניהם של הורים וילדים - הכל בשם התורה, הקנאות והצביעות.

לאן הגענו?!? אנחנו מתלוננים על גזענות ושנאה עזה ובצדק בתקשורת הכללית, אך גם מאיתנו יוצאת הבשורה המרה, גם אצלנו לא הכל דבש. ואדרבה, גועל של גזענות לא מובנת.

לעבור על המלבין פני חברו ברבים ולא להגיע ללמוד במוסד כי ההורים לא רוצים משפחה מסויימת, ובדיעבד מגדלים עוד דור עלוב בשנאה, גזענות ומעשים רעים? ילדיכם לומדים ממעשיכם המשפילים והם ימשיכו לבנות עוד דור כזה בעתיד. אבוי לנו שכך הוא הדור.

בוכים אתם על גזענות בסדרה מטופשת כ'פולישוק'! אני בוכה על הסידרה המציאותית בה אנו - הציבור החרדי - חי בתוך בועת פולישוק אחרת של גזענות בבתי ספר וסמינרים בין ספרדים ואשכנזים.

בושו לכם אזרחי מדינת ישראל!

חרדים דתיים וחילונים.

על הקמת מדינה גזענית בכל מישור וקבוצה בה סמל דגלכם מגן דוד של שנאה. לא מספיק לכם אויבינו הרבים אשר מקיפים את כל מדינת ישראל ורוצים להשמיד את כולנו, עם או בלי מגבעת, תלמיד ישיבה או חייל. את כולנו אויבינו רוצים לכלות! אך אתם עסוקים בגזענות בתוך העם בכל מגזר, מישור וקבוצה.

לא פלא שאין לכם זמן ויכולת לנצח אויבים אמיתיים. אתם חיים בסרט גזעני, שוכחים היסטוריה בת אלפי שנים בה השנאה והפילוג הפילה חללים טובים. וגרמה נזק לגאולתנו שהיה אמורה להיות מזמן התקווה.
שנאה גזענות זכרון פולישוק הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד