ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
אחרי המתקפה

מנכ"ל משרד רה"מ מתנצל: "האמירה לא הייתה במקומה"

אחרי שתקף אתמול את חיל האוויר על רקע החשש מאי כשירות ואמר: "אכלו לי, שתו לי. תתחילו להיות רציניים", מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מתנצל: "האמירה לא הייתה במקומה"

מנכ"ל משרד רה"מ מתנצל: "האמירה לא הייתה במקומה"
מפקד חיה"א תומר בר צילום: דובר צה"ל

אתמול (שלישי) התראיין מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בגל"צ ודיבר בזלזול לחשש בצה"ל מאי כשירות חיל האוויר: "אכלו לי, שתו לי, אחד לא רוצה לטוס והשני הכנף שלו עייפה, דחיל רבאק - תתחילו להיות רציניים".

הבוקר ביקש שלי להתנצל על דבריו מאתמול: "כאחד שמאוד מעריך את טייסי חיל האויר וקציני צה"ל, שגם אני נמנה עליהם, שתרומתם רבה לביטחון המדינה, אני מצר על האמירה שלי שנתפסה כמזלזלת בהם ולא הייתה במקומה ואני מאוד מצטער על כך".

נזכיר כי אתמול יצאו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהודעה משותפת נגד המתקפות מצד חברי הקואליציה על קציני צה"ל ובראשם הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי.

בהודעה המשותפת לשניים נכתב: "ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ״ל ולקציני צה״ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה".

עוד נכתב: "ראש הממשלה ושר הביטחון דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה״ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל".

חיל האוויר יוסי שלי ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד