י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במעמד ראש העיר ובכירי העירייה

משחקים ברחבותיה: נחנך גן המשחקים ששופץ מהיסוד בגוש 80

בתום מאמצי שיפוץ שנמשכו לאורך השנה, במהלך השבוע נערך מעמד גזירת הסרט. ראש העיר משה ליאון: "כל חנוכת גינה הוא מאורע משמח, אבל בשכונה כה צפופה זה מאורע משמח במיוחד. נמשיך לבנות ולהקים פינות חמד בכל העיר"

משחקים ברחבותיה: נחנך גן המשחקים ששופץ מהיסוד בגוש 80
משה ליאון חונך את הגינה צילום: באדיבות המצלם

מאות ילדים הגיעו ביום שני השבוע לגן המשחקים המשופץ והמחודש ברחוב גרוסברג שבגוש 80 שם נערך מעמד גזירת הסרט לגן המשופץ והמחודש. במקום המתינו להם קוסמים, מנפחי בלונים ומוזיקה שמחה, ובשיאו של האירוע נערך מעמד גזירת הסרט יחד עם נציגי השכונה, חברי ובכירי העירייה וראש העיר ירושלים משה ליאון.

גן המשחקים המחודש בגוש 80 הוא אחד הוותיקים באזור, וברבות השנים התיישן מאוד והמתקנים שבו הפכו לבלתי שמישים. במסגרת מאמצים שמובילה העירייה לחידוש ושיפוץ גני משחקים, גם גן המשחקים הזה זכה לטיפולו המסור של אגף שפ"ע בעירייה. מקץ עבודות שנמשכו חודשים ארוכים, הגן נמסר לידי התושבים, כאשר כלל המתקנים, המשטחים הרכים, מתחמי ההצללה, הספסלים והנדנדות הוחלפו במתקנים חדשים ובטיחותיים.

ראש העיר הזכיר בדבריו את דברי הנביא בזכריה על אחרית הימים "וּרְחֹבוֹת הָעִיר יִמָּלְאוּ יְלָדִים וִילָדוֹת מְשַׂחֲקִים בִּרְחֹבֹתֶיהָ". "את החלק הראשון של הנבואה אנחנו מכירים יותר מ-50 שנים, מאז איחוד העיר ירושלים כאשר ירושלים הלכה וגדלה, ורבבות תושבים קבעו בה את יישובם" אמר ראש העיר. "אולם את החלק השני של הנבואה, על כך שהילדים ישחקו ברחבותיה, אנחנו רואים בעיקר בשנים האחרונות, כאשר עשרות גינות ופינות חמד נחנכו בעיר, והוסיפו יופי נוסף לירושלים, ובעיקר, פינות משחק מוצלות לילדי וילדות העיר היקרים".

"כל חנוכת גן הוא מאורע משמח, אבל חנוכת גן המשחקים הזה הוא משמח במיוחד" הוסיף ראש העיר. "אזור זה הוא אחד העמוסים והצפופים ביותר בעיר, הן מבחינה אורבנית והן בכל הקשור לכמות הילדים שגדלים כאן בלי עין הרע. המאמצים שהובילה העירייה בשנה האחרונה על מנת לשפץ כאן את הגינה ולהוסיף לה מתקנים חדשים, ממחישים את החשיבות שהעירייה רואה בטיפוח פינות חמד ירושלמיות מוצלות ומהנות להורי וילדי השכונות".

נציג השכונה הרב יוסף בלסבלג ביקש לשבח את המאמצים שהעירייה מובילה למען התושבים, והודה אישית לראש העיר על הגעתו לאירוע, ועל החלטתו לכבד את המעמד יחד עם התושבים וילדי השכונה.

עיריית ירושלים משה ליאון גוש 80

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד