כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

המשביר מנקה מדפים ואתם נהנים!

חוזרים לישיבות עם רשת המשביר- רשת הכלבו הגדולה בישראל מכריזה על מבצע מטורף!

המשביר מנקה מדפים ואתם נהנים!
המשביר לצרכן צילום: יח"צ

חודש אלול כבר כאן, החופש מראה אותות סיום והחזרה לשגרה קצרה, עד תקופת החגים, קורצת מעבר לפינה. זה הזמן לפתוח את המזוודות של בחורי הישיבה ולצייד אותם בכל הנדרש להם, הזמן לצאת לסבב קניות עם הבחורות בבית שעולות לסמינר והילדים שעולים כיתה.

רשת המשביר עם עשרות פריטים ממגון המותגים עד 70% הנחה בקניית 2 פריטים ויותר.  

 

תוכלו להצטייד בתיקים של המותגים המובילים רוקו ברוקו, קפריסה וקנת קול. לשיעורי ספורט בבית הספר תוכלו לרכוש את המותג השופע סטייל ונוחות גם יחד- ריבוק. לבחורים שלכם תהנו מהמותג האהוב על בני הישיבות בגיר, אליו מצטרפים גם פולו קלאב, אימפוריו ולנטיני.

בגזרת הנעליים המותגים המנצחים על המבצע הם ליידי קומפורט וגאוקס, במחלקת הנשים המותגים המשתתפים במבצע הם קנט קול, פונט רומא ומורגן.

המשביר לצרכן, רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל, נוסדה בשנת 1947 וסניפיה הרבים פזורים בכל רחבי הארץ.

במשביר תוכלו למצוא מגוון ענק של מותגים בינלאומיים וקולקציות נבחרות, מתוך המחלקות השונות – מאופנה וקוסמטיקה ועד לכלי בית ומוצרי חשמל.

מועדון הלקוחות של המשביר ״קלאב 365״, הוא אחד מהמועדונים הגדולים בארץ, ומונה מעל 620,000 בתי אב. המועדון מציע לחבריו הנחות ומבצעים מיוחדים באופן

שוטף על מגוון המחלקות השונות. המשביר פעיל גם באונליין עם האתר THREE   SIXTY FIVE המציע מגוון רחב של קטגוריות ומותגים המובילים בעולם, שחלקם נמצאים בלעדית באונליין !

המבצע בתוקף עד 20.8 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם. כפוף לתקנון club365/cal365vip. בקניית 2 פריטים ויותר. המבצע תקף בכל סניפי המשביר למעט סניפי עודפים.



המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד