ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ברקע המתקפות

לפיד לנתניהו: "לפטר שרים וח"כים שיתקפו את הרמטכ"ל"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא לראש הממשלה נתניהו לפטר שרים וחברי כנסת שיתקפו את הרמטכ"ל. "העובדה שראש הממשלה אינו מצליח לעצור את המתקפה המסוכנת הזו על הרמטכ"ל מעלה את השאלה האם הבעיה היא הכשירות של צה"ל או הכשירות של נתניהו", אמר

לפיד לנתניהו: "לפטר שרים וח"כים שיתקפו את הרמטכ"ל"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד צילום: מתוך הסרטון

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס היום (רביעי) למתקפות של חברי הקואליציה על ראשי הצבא וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר שרים שיתבטאו נגד ראשי צה"ל.

לפיד אמר: "העובדה שראש הממשלה אינו מצליח לעצור את המתקפה המסוכנת הזו על הרמטכ״ל מעלה את השאלה האם הבעיה היא הכשירות של צה״ל או הכשירות של נתניהו. ראש הממשלה צריך להודיע שכל שר או חבר כנסת שיתקוף את הרמטכ״ל ואת מפקדי צה״ל יפוטר מתפקידו בו במקום".

לפיד הוסיף: "היה לי הכבוד למנות את רב אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל צבא ההגנה לישראל. אין לי מושג מה דעותיו הפוליטיות, זה גם לא מעניין. הוא מונה כי הוא לוחם עז נפש שסיכן את חייו פעמים רבות למען עם ישראל, מנהיג, מפקד, אסטרטג מבריק.

ההתקפות הנבזיות והשיקריות עליו בימים האחרונים, כולל היום, של שרים בכירים בממשלה, ח״כים בקואליציה ואפילו בנו של ראש הממשלה, הן פגיעה ישירה בצבא, בחברה הישראלית, בחוסן הלאומי ובביטחון הלאומי. שום דבר לא קדוש בעיני האנשים האלה. אין להם גבולות".

לסיום אמר: "הייתי ראש ממשלה בישראל. חלק מרכזי בתפקיד הזה הוא שמירה על הבטחון הלאומי ועל צה״ל מפני מבקשי נפשנו. מעולם לא העליתי בדעתי שההתקפה על צה"ל תבוא מבפנים, מתוך הבית. אני שולח מפה חיזוק לרמטכ״ל, למפקדי צה״ל ולוחמיו, לכל מערכת הבטחון הישראלית. בזכותכם אנחנו קיימים, חיזקו ואימצו".

יאיר לפיד הרצי הלוי בנימין נתניהו צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד