ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"ריגשתם אותי מאוד"

הח"כ פרסם תיעוד ממיטתו בבית החולים ואיחד בין ימין לשמאל

חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד פרסם תיעוד שלו בבית החולים ואיחד את הימין והשמאל בברכות ואיחולי החלמה מהירה ובריאות איתנה. "בחרתי דרך קצת משונה לחגוג את ה-50, אבל לפחות עם הזדמנות מצוינת להתלוצץ עם רופאיי", כתב בהלצה

הח"כ פרסם תיעוד ממיטתו בבית החולים ואיחד בין ימין לשמאל
ולדימיר בליאק צילום: מתוך הטוויטר שלו

חבר הכנסת ולדימיר בליאק מסיעת 'יש עתיד' פרסם הערב תיעוד בחשבון הטוויטר שלו שבו הוא נראה שוכב בבית חולים.

בליאק כתב: "תודה למאות רבות של מברכות ומברכים בכל המדיה. ריגשתם אותי מאוד! בחרתי דרך קצת משונה לחגוג את ה-50, אבל לפחות עם הזדמנות מצוינת להתלוצץ עם רופאיי. לא לדאוג, הכל טוב. ושוב המון תודה❤️".

בציוצו הצליח בליאק לאחד ימין ושמאל כאשר גם שרים וחברי כנסת מהקואליציה הימנית בירכו אותו ואיחלו החלמה מהירה. בהם נראו תגובותיהם ואיחוליהם של השר אופיר סופר וחברי הכנסת, אלמוג כהן, חנוך מילביצקי וצבי סוכות, לצד חבריו מסיעות האופוזיציה.

חבר הכנסת בליאק הינו מהקולות הבולטים בסיעת יש עתיד נגד הממשלה, הוא מרבה לקרוא קריאות ביניים לעבר שרי וח"כי הימין הנואמים במליאה והוא רגיל למצוא את עצמו בחוץ בתום שלוש קריאות, הן בדיונים במליאת הכנסת והן בדיוני ועדת החוקה.

הוא תועד לפני כמה חודשים מתפרץ לעברו של יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן, לצד חברו למפלגה ח"כ יהוראי להב הרצנו במחאה על קידום הרפורמה המשפטית. 

בית חולים ולדימיר בליאק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד