ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
ההרוג - בן 16

נצמד לרכב ויורה: תיעוד החיסול ליד גן שמואל

בתיעוד החיסול נראה היורה נצמד לרכב שבו נסעו הקורבנות ופתח לעברו באש בזמן שהוא מתקרב לרמזור. כל זאת לעיני נוסעים רבים שנעו על הכביש

נצמד לרכב ויורה: תיעוד החיסול ליד גן שמואל
רגעי החיסול צילום: באדיבות המצלם

באירוע הירי שאירע בכביש 65 סמוך לגן שמואל, נרצח צעיר בן 16 שלא היה היעד לחיסול ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה. את החיסול - שתועד ע"י מצלמת רכב שנסע בסמוך - ביצע רוכב קטנוע.

בתיעוד נראה היורה נצמד לרכב שבו נסעו הקורבנות ופתח לעברו באש בזמן שהוא מתקרב לרמזור. כל זאת לעיני נוסעים רבים שנעו על הכביש.

כוחות הצלה רבים הוזעקו לאירוע והמשטרה פתחה בחקירה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 40 ופינו לבי"ח הלל יפה 3 פצועים במצב קשה, בהם: גבר בן 51, גבר בן 27 וצעיר בן 18. כלל הנפגעים סובלים מפציעות ירי.

חובשת רפואת חירום במד"א גלית דורהם סיפרה: "במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הפצועים סבלו מפצעי ירי בגופם. 2 מהפצועים היו בתוך הרכב ו-2 נוספים היו מחוץ לרכב. מיד התחלתי בבדיקות רפואיות ראשוניות על מנת להעריך את מצבם. אחד מנוסעי הרכב, גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים ופראמדיק של מד"א קבע את מותו. שלושת הפצועים הנוספים, צעיר בן 18 שהיה בתוך הרכב וגבר בן 27 וגבר בן 51 שהיו מחוץ לרכב הוכנסו במהירות תוך כדי טיפול רפואי לניידות לטיפול נמרץ של מד"א שהגיעו לזירה ופונו במהירות לבית החולים תוך טיפול מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות כשמצבם קשה."

חיסול ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד