א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גפני: "שברו כאן מוסכמות ודברים מקודשים"

חה"כ מ'דגל' בירך את ראש העיר הנבחר בירוחם, והביע זעזוע מגורמים חרדים שניסו לחבל ברשימה החרדית המקומית

גפני: "שברו כאן מוסכמות ודברים מקודשים"

הבחירות בירוחם הסתיימו בניצחונו של ראש העיר מיכאל ביטון, מועמד החרדים בעיר, וב'דגל התורה' אומרים כי מדובר בהישג עצום מאחר ולא רק ששמרו על כוחם בעיר, אלא שהמפלגה החרדית קיבלה קולות נוספים, והניצחון מוגדר על ידי בכירי המפלגה כ"ניצחון ענק".

במפלגה מציינים כי במהלך הימים האחרונים ניסו גורמים המזוהים עם 'הפלס' להשפיע על תוצאות הבחירות בירוחם ולמנוע מאברכי העיר לצאת ולהצביע, למרות שהמשמעות הישירה היא שהמנדט החרדי ייפגע לטובת מנדט של מפלגה חילונית בעיר חילונית.

"למרות העובדה שאין לאותם גורמים כל מפלגה בעיר ולמרות שמדובר היה במפלגה חרדית מאוחדת, הם ניסו להשפיע נגד המפלגה החרדית המאוחדת ובכך לסכן את המנדט החרדי השני שקיבלה המפלגה בירוחם", אומרים בכירים חרדים בעיר, "פשוט לא ייאמן איך הם פעלו כדי לסכל את הצלחתה של המפלגה החרדית המאוחדת ושלחו הקלטות לטלפונים של אנשי הקהילה שהזדעזעו מעצם ההתערבות ומנסיון הפגיעה בכוח החרדי בעיר".

גם ח"כ משה גפני אשר היה מעורב מאד בבחירות בעיר ואף ביקר בעיר בימים האחרונים, בירך היום את ראש העיר הנכנס מיכאל ביטון בשיחת טלפון נרגשת, ולאחר מכן אמר כי "מדובר בהישג גדול ומשמעותי עבורנו, אני שמח על ההצלחה ועל עבודת השטח של הפעילים המסורים ועל סיעתא דשמיא שהובילה לניצחון".

עם זאת גפני הוסיף, כי, "אני מביע זעזוע מכך שהיו גורמים מחוץ לירוחם שניסו בכל הכוח למנוע מהמפלגה החרדית להצליח בבחירות בעיר חילונית, ולמנוע מהציבור החרדי להצביע, זהו תקדים נורא, מאז ומעולם פעלנו להגדיל את הכוח החרדי במערכת הציבורית, שברו כאן מוסכמות ודברים מקודשים בהנהגת גדולי כל הדורות, וסביר להניח שיתנו על כך את הדין. בכל מקרה אני מברך את תושבי ירוחם, ואת ראש העיר הנבחר".
גפני הפלס ירוחם בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד