י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחקר חדש

זאת העיר המזוהמת בעולם: ראש הממשלה סובל משיעול

ג'קרטה היא העיר המזוהמת ביותר בעולם. ומנהיג אינדונזיה סובל מבריאות לקויה עם שיעול שמוכיח זאת. הרופאים עדיין מאבחנים את הגורם לשיעול של ראש הממשלה

 זאת העיר המזוהמת בעולם: ראש הממשלה סובל משיעול
העיר ג'קרטה צילום: Pixabay

בירת אינדונזיה ג'קרטה היא העיר המזוהמת ביותר בעולם, כך לפי מחקר חדש, נשיא המדינה סובל משיעול שמוכיח זאת.

שרים במדינה בדרום מזרח אסיה אישרו השבוע שהנשיא ג'וקו וידודו, נאבק בשיעול במשך שבועות וטוענים שזה יכול להיות קשור להחמרת זיהום האוויר בעיר המונה 10 מיליון נפש.

החדשות על כך הגיעו ימים ספורים לאחר שחברת IQAir השוויצרית פרסמה נתונים המראים כי איכות האוויר של ג'קרטה הידרדרה בשבועות האחרונים והפכה לגרועה בעולם.

"הנשיא ביקש שיהיו צעדים קונקרטיים כדי להתמודד עם זיהום האוויר בתוך שבוע אחד. הוא משתעל כבר כמעט ארבעה שבועות ואמר שהוא מעולם לא הרגיש כך", אמר שר התיירות והכלכלה של אינדונזיה, סנדיאגה אונו, לכתבים לאחר פגישה פרלמנטרית בין השרים בג'קרטה ביום שני.

אונו אמר כי הרופאים עדיין מאבחנים את הגורם לשיעול של ראש הממשלה, אך הוסיף כי ייתכן שזה קשור להחמרה באיכות האוויר, כך דיווחה רשת CNN.

גם שר הבריאות בודי גונאדי סאדיקין ציין כי הנשיא סובל משיעול, ואמר כי משרדו מגביר את הבדיקות באוכלוסייה הכללית כדי לראות אם חלה עלייה במחלות ריאות ונשימה כמו אסטמה באזורים מזוהמים מאוד.

אינדונזיה זיהום אוויר מחלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד