כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר ההמראה

הטייס מת בטיסה והמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום

טייס של מטוס בואינג 787 מת לאחר ההמראה בארה"ב. המטוס נאלץ לנחות נחיתת חירום לאחר ההמראה במיאמי. אחד הנוסעים אמר שטייס המשנה שאל אם יש רופאים על המטוס כ-40 דקות לאחר ההמראה

הטייס מת בטיסה והמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום
מטוס בנחיתה צילום: Pixabay

טייס התמוטט ומת במהלך טיסה מסחרית ממיאמי לצ'ילה מה שהביא לנחיתת חירום בפנמה ביום ראשון בלילה, כך לפי מקורות על סיפון המטוס בואינג 787.

הטייס איבן אנדאור, בן 56, של חברת התעופה LATAM מת לאחר שסבל מדום לב לכאורה, כך דיווח ה'סאן' הבריטי.

שני טייסי המשנה שלו נאלצו לבצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי טוקומן בפנמה סיטי, אחות ושני רופאים על הסיפון ניסו להציל אותו.

"למרבה הצער, לא היה לנו את הציוד ​​הדרוש לביצוע החייאה טובה", אמרה האחות, שזוהתה רק כאיזדורה ברשתות החברתיות.

"חברת LATAM צריכה לשפר את נושא הפרוטוקול במקרה של מצבי חירום בריאותיים ורפואיים שבהם ניתן להציל חיים, יש צורך במשאבים" אמרה. לא ברור לאילו "משאבים" היא מתכוונת.

אחד הנוסעים אמר שטייס המשנה שאל אם יש רופאים על המטוס כ-40 דקות לאחר ההמראה. "הם אמרו לנו שאנחנו הולכים לנחות כי הטייס חש ברע וכשנחתנו ביקשו שנפנה את המטוס כי המצב החמיר", סיפר הנוסע.

"כל הפרוטוקולים הדרושים בוצעו במהלך הטיסה כדי לשמור על חייו של הטייס שנפגע לרוע המזל, לאחר הנחיתה הוא קיבל סיוע רפואי נוסף, אך הטייס נפטר", מסרה חברת התעופה לתקשורת. "חברת LATAM כואבת מאוד מהאירוע הזה ומנצלת הזדמנות זו להביע את תנחומינו הכנים ביותר למשפחת העובד שלנו".

מיאמי צ'ילה נחיתת חירום מטוס דום לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד