כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לילד שיש לו הכול

"בימבה יוקרתית": כך נראית הגרסה הקטנה של בוגאטי

בעולם עדיין קיים קומץ של מכוניות בוגאטי 35, פרי יצירתו של יצרן הרכב אטורה בוגאטי, אחת החברות מייצרת מכוניות שהן העתקים כמעט מדויקים של "הדבר האמיתי" אבל עולות כמו מכוניות בגודל מלא ומיועדות כמובן לילדיהם של עשירים

"בימבה יוקרתית": כך נראית הגרסה הקטנה של בוגאטי
רכב היוקרה צילום: ליטל קאר קומפני

מה קונים לילד שיש לו הכול? התשובה היא כמובן "מכונית כמו של אבא", הבעיה היא שמכונית כזאת אין להרבה אבות ולמעשה גם אין להרבה אבות שהם מיליונרים. כיום בעולם עדיין קיים קומץ של מכוניות בוגאטי 35, פרי יצירתו של יצרן הרכב אטורה בוגאטי אשר הלך לעולמו לפני עשרות שנים, ורובן נמצא בידיהם של מולטי מיליונרים באוספים פרטיים.

אך אנו לא עוסקים במכוניות האלה אלא במכונית של חברה שנקראת little car company, כלומר "חברת המכוניות הקטנות". חברה זו מייצרת מכוניות שהן העתקים כמעט מדויקים של "הדבר האמיתי" אבל עולות כמו מכוניות בגודל מלא ומיועדות כמובן לילדיהם של עשירים. וכעת החברה מציגה את ה"בייבי 2" שלמרות שמה כלל אינה מכונית לתינוקות, אלא העתק מוקטן של מכונית בוגאטי 35 שמחירו לצרכן נאמד ב-100 עד 120 אלף דולר.

ומה מקבלים תמורת המחיר המנופח הזה? מכונית צעצוע בקנה מידה של 75% מגודלה של הבוגאטי האמיתית, אבל מכונית צעצוע שמיוצרת בעבודת יד אשר מסתמכת על ידי סריקת תלת מימד ממוחשבת של מכונית בוגאטי 35 אמיתית מודל 1924. המרכב, עבודת יד כמובן, עשוי כולו מאלומיניום וצבוע בצבע שחור בעבודת יד. הפנסים הקדמיים והגריל מצופים בזהב ומערכת המיתלים היא העתק מלא ומתפקד של המקור. ואולם, החלק היחיד שכלל אינו דומה למקור הוא המנוע: בעוד שלבוגאטי 35 מקורית היה מנוע בנזין, ההעתק הקטן "מסתפק" במנוע חשמלי.

 

 

 

 

רכבי יוקרה מיליונרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד