כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"בשלוש קריאות"

יו"ר הקואליציה: "במושב הבא קודם חוק הגיוס ורק אחריו הרפורמה"

מסמנים מטרות לקראת מושב החורף הקרוב: יו"ר הקואליציה אופיר כץ הבהיר כי "במושב הבא הסדר הוא כזה - חוק הגיוס ורק אחריו המשך חקיקת סעיפי הרפורמה המשפטית". | הבוקר יתכנס הצוות המצומצם בראשות מזכיר הממשלה יוסי פוקס לדיון על חוק הגיוס ומתווה גיל הפטור

יו"ר הקואליציה: "במושב הבא קודם חוק הגיוס ורק אחריו הרפורמה"
אופיר כץ עם בנימין נתניהו צילום: אריק מרמור, פלאש 90

יו"ר הקואליציה אופיר כץ אמר הבוקר (חמישי) כי חוק הגיוס "יעבור בשלוש קריאות במושב הבא". כץ אמר בריאיון ל'ווינט': "הסדר הוא כזה - חוק הגיוס ורק אחריו המשך הרפורמה המשפטית".

כץ הסביר: "חוק הגיוס זה משהו שבסוף ממשלה צריכה לפתור אותו כי באמת הרבה ממשלות ניסו". לדבריו, "היו הרבה פסיקות בג"ץ שבעצם התערבו ודרשו לחוקק את האירוע הזה. כן, זה משהו שאנחנו נצטרך לחוקק אותו במושב הבא של הכנסת. אנחנו עדיין לא יודעים איך ייראה החוק, איך הוא ינוסח ומה יהיו המספרים, זה משהו שאנחנו עדיין לא יודעים".

בתוך כך, הבוקר יתכנס הצוות המצומצם בראשות מזכיר הממשלה יוסי פוקס לדיון על חוק הגיוס. בצוות: השר מאיר פרוש, סגן השרה אורי מקלב, אריאל אטיאס ונציגי משרד הביטחון והמשפטים.

המשתתפים ידונו בכינוס במתווה גיל הפטור ולהערכת גורמים חרדיים, הוא יעמוד על 22-23 במשרד האוצר תומכים במהלך שיגרום לחרדים צעירים להצטרף לשוק העבודה.

חוק הגיוס אופיר כץ הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד