י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרגולות אלומיניום לכל צורך – פתרון ההצללה האולטימטיבי

פרגולות מהוות פתרון הצללה נפוץ ופופולארי מאוד בישראל (ובמדינות רבות נוספות בכל רחבי העולם), ובעשורים האחרונים נראה כי הסוג היעיל ומתבקש ביותר של פתרון הצללה זה הוא פרגולת אלומיניום, הן מבחינות פונקציונאליות שונות והן מבחינה אסתטית. אל שלל היתרונות הברורים של פרגולות אלומיניום על פני כל פתרון הצללה אחר מתווספת גם העובדה כי זהו הפתרון המושלם גם כבסיס לסוכה...

פרגולות אלומיניום לכל צורך – פתרון ההצללה האולטימטיבי
פרגולות אלומיניום צילום: סקיירופ

מדוע פרגולות אלומיניום נחשבות כיום לפתרון ההצללה האולטימטיבי והמתבקש ביותר, במיוחד במדינה כמו ישראל, ומדוע מדובר גם בפתרון המושלם לקראת חג סוכות? הפתרון הראשון שכדאי להכיר כיום עבור המרפסת, הגינה וגם הסוכה לחג.

מאפיינים ויתרונות עיקריים של פרגולות אלומיניום

בעשורים האחרונים קיים מעבר נרחב ומאסיבי בעולם פתרונות ההצללה לשימוש בפרגולות אלומיניום (במקום, למשל, פתרונות אחרים כמו פרגולות מעץ, רשתות צל וכיוצ"ב).

הסיבות לכך רבות וברורות – פרגולת אלומיניום אינה מחלידה או משנה צורה/צבע לאחר חשיפה ממושכת לשמש ולגשם. מדובר בסוג יציב, חזק ועמיד במיוחד של פרגולות, בגלל המאפיינים הבסיסיים ביותר של חומר הגלם – אלומיניום הוא סוג של מתכת אשר אינו מחליד (או סופג מים, מתנפח ונפגם, כמו עץ), אינו מתעוות לאחר חשיפה ממושכת לרטיבות ולחות, אינו נשחק או דוהה כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרינת שמש ישירה וכו'. גם לאחר שנים ועשרות שנים שומרת הפרגולה על המאפיינים המקוריים שלה, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה שימושית.

פרגולות אלומיניום משמשות כיום הן כפתרון המוביל של פרגולה לגינה והן כסוג המועדף של פרגולה למרפסת – ניתן להרכיב על גביהן סגירת חורף אשר תהפוך את המרפסת לחדר נוסף בבית אשר אטום ועמיד גם מפני כניסה של מים, וניתן למיזוג, חימום ושימוש מלא כחדר נוסף לכל דבר ועניין.

פרגולה כשרה לסוכה

בישראל ובחו"ל גם יחד, משתמשים רבים בפרגולת אלומיניום גם כבסיס נוח ושימושי במיוחד לסוכה של חג סוכות. במיוחד בארץ ניתן למצוא ולבחור מבין אפשרויות רבות ושונות של פרגולה כשרה לסוכה – פרגולה אשר תעמוד בכל הכללים והדרישות ההלכתיות עבור סוכה לסוכות, כך שניתן יהיה פשוט לקשט ולהוסיף בדים לפרגולה הקיימת, וליהנות מסוכה נעימה, מרווחת ונוחה במיוחד. כל זה בלי שנצטרך לבנות, להקים ולפרק את הכל מדי שנה, כמו שקורה עם סוכה "רגילה"...

יותר ויותר משפחות בארץ נחשפות בשנים האחרונות לאפשרות של פרגולת אלומיניום כפרגולה כשרה לסוכה לחג, על שלל היתרונות והנוחות המשמעותית שמספק פתרון מסוג זה.

גם כן יתרון משמעותי שכדאי להכיר...

פרגולות אלומיניום גם מהוות כיום את פתרון ההצללה הכלכלי והמשתלם ביותר למרפסת ולגינה – הן כאמור מחזיקות מעמד באופן מושלם לאורך שנים רבות וארוכות, כך שאין צורך בתחזוקה שוטפת, תיקונים, חידוש שנתי או החלפה. פרגולת אלומיניום איכותית וטובה תשרת אתכם נאמנה לאורך עשרות שנים קדימה, ללא כל צורך בדאגה או בהוצאה נוספת. רק זה בפני עצמו מהווה יתרון שהופך סוג זה של פרגולות למתבקש והמומלץ ביותר שבנמצא.

 

פרגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד