כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מארזים לעובדים מבית סינדיאנת הגליל

ברוב המכריע של מקומות העבודה בישראל נהוג להעניק לעובדים שי מסוים בנקודות זמן ספציפיות בשנה, דוגמת עונת החגים המתרגשת ובאה עלינו לטובה. מארזי מתנה למיניהם מהווים אפשרות מצוינת בתור מתנות לעובדים, במיוחד כאשר בוחרים בקפידה את סוג המארז, תכולתו והמקום המכין ומייצר אותו. בעמותת "סינדיאנת הגליל" מייצרים מארזים משובחים אשר כוללים גם ערך מוסף משמעותי – אפשרות שמומלץ לכל מעסיק בארץ להכיר

מארזים לעובדים מבית סינדיאנת הגליל
מארזים לבית צילום: שני בריל

מה כוללות האפשרויות השונות של מארזי מתנה שמציעים בעמותת "סינדיאנת הגליל", אשר יכולות להוות פתרון מצוין כמתנה לעובד עבור כל מעסיק? מה הערך המוסף החברתי המשמעותי העומד מאחורי עמותה זו, וכל אחד ואחד מהמארזים והמוצרים שהיא מציעה? 

מוצרים משובחים ושימושיים עבור כל בית – מה כוללים המארזים של "סינדיאנת הגליל"?

מגוון מארזי המתנה השונים שמציעים בעמותת "סינדיאנת הגליל" כוללים כמה וכמה מוצרים שונים המיוצרים בעמותה, הפועלת תחת כמה קווים מנחים חברתיים וערכיים, אליהם נגיע מיד.

העמותה מציעה מבחר אפשרויות של מארזים לעובדים, הכוללים שמן זית גלילי משובח המיוצר כאמור בעמותה עצמה, ואף זכה ללא מעט פרסים וביקורות מעולות.

כל מארז שמן זית שכזה יכול לכלול גם מוצרים נוספים המיוצרים במקום (ובחלקם גם עשויים משמן הזית עצמו), דוגמת סבונים בעבודת יד, תערובת זעתר ביתית גלילית מעולה, דבש, ממרח שקדים גלילי וכיוצ"ב. כפי שניתן להבין, כל אחד מהמוצרים הללו שימושי ונצרך במרבית הבתים בישראל, ובכל אחד מן המקרים מדובר בגרסאות ביתיות מעולות של אותו מוצר – משהו שכל עובד/ת ישמחו מאוד לקבל. אם כבר מעניקים מארזי מתנה לחג, למה שלא יכילו מוצרים שימושיים ואהובים, בגרסאות המשובחות ביותר שניתן למצוא?...

ללא ספק הפתרון האולטימטיבי עבור מארזים לעובדים , לכל ארגון ומקום עבודה בישראל...

על עמותת "סינדיאנת הגליל"

מלבד לתכולה המשובחת והשימושית של מארזי המתנה שמציעה עמותת "סינדיאנת הגליל", נלווה כאמור גם ערך מוסף חברתי ומשמעותי למוצרים שמשווקת העמותה –

עמותה זו פועלת בגליל התחתון מזה קרוב לשלושים שנים, ופעילותה מונחית על ידי עקרונות חברתיים וערכיים ברורים. העמותה שואפת לקרב בין אוכלוסיות שונות בישראל, בפרט האוכלוסייה היהודית והערבית, על ידי פעילות משותפת של נשים מהמגזרים השונים. בכל מארז שמן זית (ומוצרים גליליים נוספים..), השמן הופק כולו על ידי נשות העמותה, וכאמור זוכה מדי שנה לשבחים, פרסים ודירוגים מעולים. העבודה המשותפת של נשות המגזרים השונים מביאה להעשרה הדדית והיווצרות קשרים חברתיים רצויים ומיטיבים, הן עבור הנשים עצמן והן עבור משפחותיהן, כמו גם הקהילות בהן הן חיות.

העמותה גם פועלת במסגרת העקרונות של "סחר הוגן", המבטיח כי כל הנשים והגברים הקשורים בפעילויות הייצור והסחר של העמותה מקבלים תמורה ראויה והוגנת. כל הרווחים מפעילות העמותה ומכירת מוצריה ומארזי המתנה מושקעים חזרה במיזמים חברתיים שונים, ובקידום ערכים כמו יישום כלכלה ירוקה וברת קיימא, עידוד תעסוקת נשים וקירוב בין אוכלוסיות וקהילות שונות.

הפתרון המושלם עבור מתנות לעובדים לחגים, תוך תרומה לבניית ערך מוסף חברתי – ערכי משמעותי ורצוי כל כך בימינו.

מארזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד