כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שדרגו את חווית השינה שלכם: גלו את השילוב המושלם של נוחות, איכות ועיצוב עם מיטה יהודית של אוליווד

הרבה מרוכשי המיטות היהודיות בשוק יוצאים מנקודת הנחה כי יצטרכו להתפשר בתהליך הבחירה. קיים חוסר אמון כי מיטה יהודית מסוגלת לספק נוחות מקסימלית, עיצוב מוקפד, עמידות גבוהה, חיבור מקסימלי בזמן הצמדה, גמישות בזמן הפרדה וכל זאת במחיר ריאלי. שייכים למחנה הסקפטיים שבטוחים כי מיטה יהודית פירושה פשרה? אם כן, אנשי בשורה אנחנו. בפוסט הבא: כל הסיבות למה מיטה יהודית לפי כל הדרישות היא בהחלט ברת השגה עבורכם

שדרגו את חווית השינה שלכם: גלו את השילוב המושלם של נוחות, איכות ועיצוב עם מיטה יהודית של אוליווד
חדר שינה צילום: יח"צ

מה פתאום להתפשר? מגיע לכם הרבה יותר!

אוליווד, חברת ריהוט מובילה בעולם הריהוט הישראלי, מושיבה אותנו לשיח פתוח בנוגע למיטה היהודית האולטימטיבית ומציבה את האקסיומה כי אין כל סיבה להתפשר בכל הנוגע לבחירת מיטה יהודית מושלמת. לפי חברת אוליווד, ציבור שומרי ההלכה בישראל הוא גדול, זאת לצד רבים המעוניינים במיטות נפרדות מטעמי נוחות - השוק הרחב מאפשר לעמוד על זכותכם לבחירת מוצר אופטימלי. חברת אוליווד עצמה מחזיקה מחלקה נפרדת של מיטות יהודיות באיכות גבוהה במיוחד המותאמות לדרישות ההלכה ואינן נופלות הן ברמת האיכות והן ברמת הנראות - ממיטות זוגיות בלתי נפרדות.

רכישה בנעלי בית: כך תקנו מיטה יהודית מושלמת בלי לצאת מהבית

מי מאיתנו שהיה בסרט הזה של בחירת מוצרי ריהוט, יכול להעיד כי נתח מחייו מושקע בשיטוט מפרך באולמות תצוגה לצורך מציאת דגמי ריהוט מתאימים במחירים תואמי מסגרת תקציבית. קבלו טוויסט בעלילה: הקדמה הטכנולוגית שמאפשרת לנו לבצע את הקניה השבועית מהבית ולהזמין פריטי אופנה אונליין - נכנסה גם לעולם הריהוט. 

כיום, לא צריך להרחיק נדוד כדי ליהנות מחוויית רכישה מושלמת. אתר האונליין של אוליווד מציע מערכת חכמה וידידותית להזמנת מיטה יהודית בקליק. נשמע לכם קל מדי מכדי להיות מציאותי? שאלו את הלקוחות הרבים שכבר ישנים במיטת חלומות לאחר שקנו מיטה יהודית בהזמנה אינטרנטית. איך זה עובד?

מיטה יהודית אונליין בעיצוב אישי

חולמים על מיטה יהודית בעיצוב מוקפד שתתאים לקווי העיצוב של חלל חדר השינה שלכם ותשווה לחדר מראה אלגנטי מאופק או לחילופין נראות בכל סגנון אחר האהוב עליכם? קבלו את הממשק הכיפי של אוליווד להזמנה בעיצוב אישי. באמצעות האתר של אוליווד תוכלו לבחור את דגם המיטה הרצויה ולשחק בצבעי המיטה/גב המיטה/הריפוד וצבעי השילוב. 

בנוסף, בקלות רבה תוכלו להגדיר את מידות המיטה המדויקות לצורך התאמה אישית לחלל חדר השינה הפרטי שלכם. ניתן לבחור באתר רוחב 80 90 100 אורך 190 או 200. תירצו מידה אחרת תדברו עם נציג.

בבחירת המידות בדף המוצר ובהקלקה על פלטת הצבעים תוכלו לצפות בהדמיה מוחשית של המיטה היהודית הרצויה. לא מתאים לכם? זה הזמן לשנות ולשלב עד לתוצאה המושלמת מבחינתכם.

לקבל יותר בלי לשלם יותר? זה אפשרי!

אוליווד מנסרים מחירים

בקניית מיטה יהודית אונליין תוכלו לדלג על פערי תיווך ולרכוש מיטה יהודי המחיר המשתלם ביותר. שימו לב כי ברכישת מיטה יהודית בעסקי ריהוט המכילים אולמות תצוגה, אתם משלמים גם על שכירות אולם התצוגה, על תאורה, הוצאות הבלאי ושכר אנשי השירות. כאן, תוכלו לבצע עסקת נטו שכוללת רכישת מיטה בלבד ללא הוצאות נלוות מה שמאפשר לאוליווד לתת לכם הצעת מחיר משתלמת באמת, זאת עוד לפני שדיברנו על ההטבות הייחודיות, מחלקת האאוטלט, עודפי ייצור במחירי עלות ועוד.

החלטה רבת משקל: מיטה יהודית עמידה במיוחד לנשיאת משקלים גבוהים

בואו נעמוד על העובדות, מיטה יהודית לא נועדה רק ליופי היא בהחלט אמורה לספק לכם שימוש נוח ביותר לצד אפשרויות של הזזה קלה במיוחד ועמידות ללא פשרות. באוליווד לא עושים למיטה היהודית הנחות ובונים אותה מאפס מתוך מטרה לייצר רהיט חזק מאוד שישמש אתכם נאמנה שנים ארוכות. 

אז איזו מיטה מייצרים עבורכם באוליווד?

  1. מיטה עשויה מעץ סנדוויץ' הידוע בחוזקו וברמת העמידות הגבוהה שלו.
  2. תחתית ארגז מיטה עשוי מפלטת סנדוויץ' בעובי של 17 מ"מ - אפשרות לנשיאת משקל כבד במיוחד.
  3. זוג המיטות היהודיות מתרומם באמצעות בוכנות לשימוש נוח ויעיל ביותר.

נתונים אלו בנוסף לטכנולוגיות ייצור מתקדמות, חשיבה על כל פרט בתכנון התעשייתי וותק של 30 שנה בתחום - מציגים תוצר סופי משובח באיכות גבוהה ביותר שמצדיק את המוניטין החיובי של חברת אוליווד רהיטים.

לא תספיקו לספור עד 30: אספקה במהירות האור

נתון נוסף שחשוב לכם כצרכנים הינו מהירות האספקה של המיטה. בהזמנת מיטה יהודית אחרי שעברתם את המסע עד לחלטה הגורלית לבחירת המיטה האופטימלית, כל מה שתרצו הוא לקבל את המיטה הנבחרת בהקדם האפשרי. אוליווד, מתוך מטרה להביא ללקוחותיה סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות, מציעה אספקה מהיר ביותר של מיטה יהודית: עד 21 ימים בלבד. שימו לב, בתוך פחות מחודש תוכלו כבר לישון על מיטה יהודית חדשה ומפנקת במיוחד. מיטה יהודית עכשיו בהישג ידכם. 

מיטה יהודית בכחול לבן

אוליווד, מותג הרהיטים הישראלי המייצג את חוד החנית של תעשיית הריהוט כאן בארץ, מתמחה בייצור ריהוט איכותי מוקפד כבר יותר משלושה עשורים. כדי לספק ללקוחות ריהוט איכותי באמת, החברה משתמשת בחומרי הגלם הטובים ביותר וביניהם: סנדוויץ' בציפוי פורמייקה ומלמין כפול ויצוק. כל הרהיטים במפעל של אוליווד מיוצרים באמצעות אוטומציה ממוחשבת - המילה האחרונה בטכנולוגיות הייצור של תעשיית הרהיטים הבינלאומית. טכנולוגיה זו מאפשרת רמת דיוק מקסימלית בייצור. כל רהיט של אוליווד עובר בקרה קפדנית של רמת האיכות ומייצג תוצרת כחול לבן בגימור המושלם ביותר.

סביבת הייצור הבלתי מתפשרת של אוליווד היא זו המהווה את ה'מצע לגידול' רהיטים חסיני בלאי, שריטות, רטיבות ועוד. זו הסיבה שרהיטי אוליווד לרבות המיטות היהודיות נוחים מאוד לתחזוקה ובעלי תוחלת חיים גבוהה במיוחד.

קבלו אותה: המרופדת של אוליווד!

המיטה המרופדת מהווה את הטרנד האלגנטי והמפנק באמת של חדרי השינה נוסח 2023. מיטה מרופדת כוללת לרוב גוף מיטה בריפוד בד עמיד ורחיץ לצד גב מיטה מרופד באופן זהה. באוליווד מחלקה נפרדת של מיטות יהודיות בהן ניתן למצוא מיטות מרופדות עם אפשרות להפרדה שמעניקות זהות ייחודית לחדר השינה ומביאות מגע של רוך לחלל. המיטה מזמינה אתכם ליהנות מדאבל הזדמנויות עיצוב: מצב בו המיטות נפרדות וגב המיטה מכסה את חלקן האחורי לכל הרוחב, לצד אפשרות של מיטות מחוברות המייצרות מראה כשל מיטה זוגית. זו ההזדמנות שלכם לרענן את חדר השינה עם מיטות מרופדות באיכות גבוהה מאוד כלל אחריות מלאה על המוצר. 

מיטה יהודית של אוליווד - הבחירה הפופולרית של ציבור הרוכשים בישראל

חוות הדעת של לקוחות אוליווד מעניקות לה ציונים מרשימים של 5 כוכבים באיכות וברמת עיצוב. החברה מתמחה בייצור מיטות יהודיות באיכות גבוהה המעניקות יתרונות של נוחות נלאה, עיצוב בלתי מתפשר ועמידות לאורך שנים. באמצעות אתר החברה ניתן לבצע רכישה מקוונת וליהנות מכל היתרונות של רכישת ריהוט איכותי מבלי לצאת מהבית. 

חדרי חדרים מדרגים את אתר אוליווד ב-5 מתוך 5 כוכבים הודות לחוויית משתמש מעולה הכוללת בחירת צבעי ריהוט וצפייה בהדמיה אונליין של הרהיט בהתאם לבחירת הלקוח.

אוליווד חתומה כבר 30 שנה על ייצור רהיטי יוקרה איכותיים במחירים משתלמים כשהיא נאמנה לשירות מעולה וליווי של תהליך הרכישה כולל אחריות על המוצר לאורך תקופת שימוש ממושכת. אוליווד מציבה סטנדרטים חדשים בעולם המיטות היהודיות כשהיא קוראת לכם שלא להתפשר על אף פרמטר ברכישת מיטה יהודית מושלמת מכל בחינה.

 

רהיטים עיצוב רהיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד