כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דריכות לקראת אירועי הגמר

הוכרזו הזוכים במיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס

הזוכים במסלולים השונים עודכנו על זכייתם בעשרת המקומות הראשונים

הוכרזו הזוכים במיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס
לוגו חיבורים תורניים מפעל הפיס צילום: יח"צ

לאחר סיום שלבי הבחינה והבדיקה עודכנו עשרת הזוכים והזוכות במסלולים השונים של תחרות החיבורים של מפעל הפיס על זכייתם, על פי קביעת חברי ועדת השיפוט העליונה.

השנה הוזמן הציבור לכתוב חיבורים תורניים תחת הכותרת "בצדק תשפוט עמיתך" שיעלו על הכתב ברמה גבוהה בעומק העיון וההלכה את נושא תביעות נזיקין בדיני ממונות. הנושא שנבחר על ידי גדולי ישראל, הרבנים וראשי הישיבות המכהנים בוועדת השיפוט, הוא נושא רחב היקף אשר לו שורה ארוכה של נידונים הלכתיים וכן הסתעפויות למגוון נושאים בעולם ההלכה.

במפעל הפיס מציינים בסיפוק רב השנה כי התקבלו מאות חיבורים נפלאים אשר ניכר כי הושקעו זמן ומחשבה רבה בכתיבתם.

החיבורים הנבחרים זכו בפרסים כספיים נכבדים בשווי עשרות אלפי שקלים כשהזוכה במקום הראשון מקבל מענק על סך של 25,000 ₪, הפרס השני על סך 20,000 ₪ והפרס השלישי על סך 15,000 ₪ ועוד פרסים נוספים בסך של עשרות אלפי ₪.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, אמר בהתייחסו למיזם כי "הקשר בין מפעל הפיס למגזר החרדי והדתי מתחזק ומתהדק עם השנים, כשלצד התמיכה הנרחבת בבניית תלמודי תורה, בתי ספר, מקוואות ומתנ"סים, מפעל הפיס שם דגש גם על עולם הרוח וההגות וממשיך להוביל את המיזם המיוחד הזה שמעודד כתיבת הגות וחידושי תורה ברמה הגבוהה ביותר".

כעת נערכים במפעל הפיס לטקסי הגמר בהם יוענקו הפרסים לזוכים שיערכו בתקופה הקרובה ובהמשך יפרסמו את שמות הזוכים לציבור הרחב.

פיס חיבורים תורניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד