כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שיר חנוכת הפיס: נחנך מרכז פיס בביתר

ראש העיר רובינשטיין: "מרכז הפיס החדש יהיה מוקד של פעילויות לכל הגילאים ולכל הקהילות. בקרוב תחל בבניית מרכז פיס נוסף"

שיר חנוכת הפיס: נחנך מרכז פיס בביתר

במעמד חגיגי בהשתתפות בכירי מפעל הפיס בראשות היו"ר האלוף במיל' עוזי דיין, מנהל אגף הקצאות ובקרת מבנים במפעל הפיס יעקב בנבנישתי, ראש העיר מאיר רובינשטיין, סגניו, מחזיק תיק תרבות חבר המועצה יעקב כרסנטי, בכירי העירייה והחברה לפיתוח ביתר, נחנך השבוע מרכז הפיס הרב תכליתי הגדול ברחוב ברסלב.

הבניין החדש, בשטח של אלפי מ"ר, מהווה את ספינת הדגל של מבני הפיס בביתר עילית, הוא נבנה בסכום עתק של כ-23 מיליוני שקלים, ומצטרף למספר מבנים גדול שנבנו בסיוע מפעל הפיס, בהם – גני ילדים, בתי ספר, מעונות יום, ומרכזיים קהילתיים.

המרכז הרב תכליתי החדש שנחנך, מהווה ספינת דגל לא רק מבחינת גודל חסר תקדים שנבנה בעלות רבה, אלא גם מבחינת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שייושמו בו, לצד העיצוב המתקדם של המקום.

כך למשל, האולם הראשי של המבנה, הינו בגודל 600 מ"ר ובגובה של 7.5 מ', כשאליו מצטרפת גם קומת המרתף - גם היא בגודל 600 מ"ר, שיחולקו בהמשך וישמשו לחוגים ולפעילויות נוספות, בהתאם לצרכי התושבים.

אחד הפתרונות הטכנולוגיים המעניינים באולם המרכזי, הינה סוגיית המושבים. אל 500 המושבים הקבועים המותקנים באולם, מצטרפים עוד 1,320 מושבים חשמליים – מן 'פרנצ'ס היי-טק', הנשלפים בלחיצת כפתור מתוך חלל מיוחד בקיר, ומתקפלים חזרה לתוכו בסיום האירוע, כך שהאולם יכול להתאים למגוון שימושים רחב, ללא מגבלת המושבים במקום.

המבנה עצמו, בולט בתכנון רחב ידיים. כבר בכניסה ישנה רחבה בגודל של 400 מ"ר מרוצפת, שיכולה לשמש לאירועים, המבואה הינה בגודל של 150 מ"ר, וכך גם כל יתר הכניסות - רחבות במיוחד ונוחות לשימוש הציבור. אלו, לצד מאפיינים עיצובים ייחודיים מודרניים כמו אלמנטים קשתיים, עם דגש מיוחד לפתרונות אקוסטיים, יוצרים מבנה מתקדם במיוחד, למענם של תושבי העיר.
המבנה עצמו נבנה בעזרת תקציבים שהשיגה העירייה ממפעל הפיס, אך גם מתקציבי משרד השיכון, שהסכים לשאת במימון רבע מעלויות הפרויקט. כאשר ניהול הפרויקט והוצאתו אל הפועל, נעשו בידיהם המקצועיות של החברה לפיתוח ביתר בראשות המנכ"ל דוד מינצברג.

האירוע החגיגי, לווה גם במופע מוזיקאלי מרגש של הזמר אהרון רזאל, תחת הכותרת "מזמור שיר חנוכת הבית", מופע ייחודי ממנו נהנו מאות מתושבי העיר שהשתתפו בטקס.

יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין ציין בדבריו את שיתוף הפעולה הייחודי המתנהל בן מפעל הפיס לבין עיריית ביתר עילית בראשות ראש העיר רובינשטיין, שיתוף פעולה הדוק המביא תועלת רבה לתושבי העיר.

ראש העיר רובינשטיין אמר, כי "מרכז הפיס החדש יהיה מוקד של פעילויות לכל הגילאים ולכל הקהילות", וכי בקרוב "העירייה תחל בבניית מרכז פיס נוסף". מדובר במבנה חדש שייבנה ברחוב החוזה פינת ברוק ב-B2, בתקציב של כ-10 מיליוני שקלים, שכבר אושרו לצורך הפרויקט, הנמצא כעת בשלבי תכנון מתקדמים.











פיס ביתר רובינשטיין תושבים הגרלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד