י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"בתשע"ה יהיה שיא בהשקת מוצרים לציבור החרדי"

כחלק מפעילות בזק בציבור החרדי, נפגשו עורכים מובילים במדיה החרדית לשיחה פתוחה עם בכירי בזק ודנו בסוגיות הנוגעות למגזר

"בתשע"ה יהיה שיא בהשקת מוצרים לציבור החרדי"

כחלק מפעילות בזק במגזר החרדי וקמפיין "בית של פתרונות תקשורת", התכנסה קבוצת עורכים בכירים בתקשורת החרדית לשיחה פתוחה עם בכירי בזק בהם רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק וגיא הדס סמנכ"ל תקשורת תאגידית. המפגש נערך במתכונת זו של "שולחן עגול', זו השנה השנייה.

השיחה נערכה באווירה נעימה ונדונו בה שלל נושאים הקשורים לחברת בזק ונוגעים לצרכי התקשורת הייחודיים של הציבור החרדי. העורכים העלו נושאים רבים, וזכו לאוזן קשבת והתעניינות מבכירי בזק שהתחייבו להמשיך לפעול בהתאם לערכים של הציבור החרדי, תוך המשך פיתוח מוצרים חדשניים ושירותים רלוונטיים לציבור החרדי. במפגש הוצגו למשתתפים מגוון פתרונות תקשורת חדשניים בתחומי המחשוב, גיבוי המסמכים וכן פתרון המאפשר לבצע שיחות מחו"ל בעלות של שיחה מקומית בארץ. למשתתפים הוצג המוצר הראשון ממגוון פתרונות התקשורת החדשניים - מסך מגע כשר ומשוכלל הכולל מאגר עצום של ספרים תורניים וימכר במחיר סמלי למצטרפים חדשים למסלולי בזק שבמבצע.

השיחה עסקה בחדשנות המוצרים של בזק, בנקודות הממשק של בזק עם הציבור החרדי ובצרכים הייעודים של הציבור החרדי. בין שאר הנושאים שנדונו במפגש, דיברו הנוכחים על מגוון השירותים שמעניקה בזק למגזר החרדי ועל החיבור של בזק לדיבור נקי ונכון בבית, ללא צורך בקו המבוסס על קו אינטרנטי.

רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק: "תשע"ה תהיה שנת שיא בהשקת מוצרים חדשניים מותאמים לציבור החרדי. בזק, כמובילת ערכים של חדשנות וכחברה שמבינה לעומק את צרכי הציבור החרדי, רואה את המגזר החרדי כאסטרטגי ומכאן החשיבות הרבה שאנו מייחסים לפגישה זאת. מטרת העל שלנו היא להציע פתרונות תקשורת מלאים וחדשניים, תוך כדי הקפדה על יצירת נגישות לטכנולוגיות מתקדמות והתאמתם למגזר החרדי. נמשיך לשמור על שיתוף פעולה בלתי אמצעי, על מנת להגיע להבנה מקסימלית של הצרכים הייחודיים של המגזר, ולהעניק את השירות הטוב ביותר".
גוראון בזק טאבלט רכישה מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד