כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חברי שתי ה'מועצות' ייפגשו עם שר הבטחון

פרסום ראשון • כהמשך לישיבת האדמ"ורים בבית הגראי"ל שטיינמן - ייפגשו חברי שתי המועצות עם שר הבטחון בוגי יעלון • בפגישה ישתתפו שני אדמ"ורים מה'מועצת' החסידית, ושניים מה'מועצת' הליטאית • בפגישה יוצגו הדרישות של גדולי ישראל, לשיפור מצב הצניעות בלשכת הגיוס והתאמתן להתייצבות בני הישיבות

בוגי יעלון, פלאש90
בוגי יעלון, פלאש90

סבב המגעים סביב סוגיית ההתיצבות נמשך: חברי המועצות של גדולי התורה, ייפגשו עם שר הבטחון משה (בוגי) יעלון, כך נודע הבוקר (ה'), ל'בחדרי חרדים'.

אמש נפגשו האדמו"רים מבעלזא, צאנז ומודז'יץ במעונו של הגראי"ל שטיינמן בבני ברק, לדון בסוגיית ההתיצבות של בני ישיבות בלשכות הגיוס.

כפי שנחשף אמש ב'בחדרי חרדים', החליטו המתכנסים על שורת דרישות שתאפשר התייצבות של בני ישיבות תוך הקפדה על גדרי הצניעות. בקרוב תתפרסם החלטה משותפת של שני המועצות אודות הסוגיה. .

בנוסף הוחלט על בחירת שני נציגים ממועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', ושני אדמו"רים נציגים ממועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שיפגשו עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, כדי להציג לפניו את הדרישות בנושא, ולפתוח במגעים כדי לפתור את הקשיים המלווים את תהליך ההתייצבות ובעיות הצניעות בדרכי ההגעה ללשכה הגיוס ובלשכה עצמה.

זאת, מלבד הסמכות שניתנה לוועד הישיבות לטפל בנושא מול צה"ל.

הפגישה המדוברת בין השר לחברי מועצות גדולי התורה, צפוייה להתקיים בהשתתפות הרבנים בלבד וללא עסקנים ומלווים.

התייצבות לשכת הגיוס מועצות דגל התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד