כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יממה אחרי הנפילה הקטלנית

מתקין מזגנים נפל מגובה ופונה לבית החולים

מתקין מזגנים בן 34 נפל הערב מגובה רב במהלך עבודתו ברחוב מוהליבר ביהוד ופונה לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. לדברי עוברי אורח הוא צנח מטה יחד עם מדחס המזגן | אמש נהרג האברך ר' אברהם לוי ז"ל לאחר שנפל מגובה רב עת שהתקין מזגן בתל אביב

מתקין מזגנים נפל מגובה ופונה לבית החולים
טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: דוברות הצלה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר בן 34 שנפצע באורח בינוני ברחוב מוהליבר ביהוד.

אריה לרנר, חובש ונהג אמבולנס באיחוד הצלה סיפר: "מדובר במתקין מזגנים שלדברי עוברי אורח נפל מגובה עם המדחס של המזגן ובעקבות כך הוא נחבל בגפיו. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

מדובר במקרה שני יממה אחרי האסון הקשה והמחריד שבו נהרג האברך הרב אברהם לוי ז"ל מרחוב אברבנאל בבני ברק, בן 35 לאחר שנפל מגובה רב במהלך עבודתו בהתקנת מזגנים בתל אביב.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים' הרב לוי ז"ל שעובד לפרנסתו חצי יום בהתקנת מזגנים הגיע להתקין מזגן ברחוב רב אשי בתל אביב, הוא נפל מהקומה השביעית במהלך עבודתו ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א עודד אדלהייט וחובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א רונן ארד, סיפרו אתמול: "הגבר שכב בכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר קומות במהלך עבודתו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שבסופן פראמדיק של מד"א נאלץ לקבוע את מותו."

מתנדב זק"א תל אביב אלי תורגמן אמר: "הוזנקתי לרחוב רב אשי בתל אביב בעקבות דיווח על גבר כבן 30 שנפל מגובה רב, כוחות הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבים נוספים אנו מטפלים בממצאים הרבים כתוצאה מהנפילה, ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום לצד השמירה על כבוד המת".

מתקין מזגנים נפילה מגובה יהוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד