כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

'לאומית' חנכה את המרכז הרפואי רמת בית שמש ג'

'לאומית' בפריסה של 9 מרכזים רפואיים ברחבי בית שמש • מנכ"ל לאומית: "נמשיך להוביל את מהפכת הבריאות לטובת עשרות אלפי הלקוחות בבית שמש"

'לאומית' חנכה את המרכז הרפואי רמת בית שמש ג'
יעקב לדרמן

ברגשי גיל ושמחה, נחנך המרכז הרפואי החדש והמפואר של לאומית שירותי בריאות ברמת בית שמש ג', אשר יעניק שירות מקצועי ואישי לתושבי האזור.

בטקס שהתקיים בנוכחות הנהלת לאומית ואישי ציבור בכירים השתתפו: רב שכונת קהילת 'חניכי הישיבות ברמת בית שמש ב' הרב יצחק מאיר הגר שליט"א, יו"ר דירקטוריון 'לאומית מר יעקב קוקי אדרי, מנכ"ל 'לאומית' מר נסים אלון, הנהלת 'לאומית' הארצית והנהלת מחוז ירושלים, ראש העיר הרב משה אבוטבול, מנכ"ל עיריית בית שמש מר מתי חותה, סגן ראש עיריית בית שמש הרב שמואל גרינברג, מחזיק תיק הבריאות הרב ישראל סילברסטין, מחזיק תיק חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, יו"ר ארגון 'עזרת אחים' הרב אברהם קאפ, חבר הנהלת ארגון איחוד הצלה הרב דוד לף, יו"ר ארגון הצלה בית שמש ר' בנצי נובק, ראשי הארגונים 'שערי הצלחה' ו'רקפת' הפועלים בשיתוף פעולה הדוק עם לאומית ואישי ציבור רבים נוספים.

המרכז החדש והמפואר ברמת בית שמש ג' הינו קומפלקס מפואר בשטח של 600 מ"ר המרכז תחת קורת גג אחת מגוון שירותים רפואיים, רפואה ראשונית, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, מרפאת לילה, רופא נוכרי בשבתות ובחגים, רפואה משולבת, בית מרקחת ועוד מגוון שירותי רפואה נוספים. המרכז יפעל לצד שמונת המרכזים הרפואיים הקיימים בעיר, המעניקים כיום שירות לעשרות אלפי לקוחות מרוצים תושבי העיר בית שמש והסביבה.

מנהל השיווק הארצי למגזר החרדי הרב אפרים רוזנשטיין שפתח והנחה את הערב, דיבר על כך שלאומית שמחה להיות החלוצה בשכונה החדשה ולהקים מרכז רפואי גדול ומכובד ברמת בית שמש ג' שייתן מענה לאוכלוסייה אשר מגיעה להתגורר במקום עם מיטב הרופאים מן השורה הראשונה.

רב שכונת קהילת 'חניכי הישיבות ברמת בית שמש ב' הרב יצחק מאיר הגר שליט"א אשר קבע את המזוזה בכניסה הראשית של המרכז הרפואי, הודה בדבריו להנהלת לאומית על פתיחת המרכז החדשני לרווחת תושבי השכונה, הרב ציין את החשיבות הרבה במתן שירות אישי ומקצועי תוך הקפדה יתירה על כללי ההלכה והצניעות.

ראש העיר הרב משה אבוטבול בירך את הנהלת 'לאומית', וציין כי כלקוח של הקופה הוא חייב לציין שהשירות והמסירות הוא מעל ומעבר. לאומית הקופה המובילה בבית שמש שחושבת על תושבי בית שמש, ומרחיבה את המרכזיים הרפואיים, הרב אבוטבול ציין גם את השירות הנהדר של לאומית שפועל ברמה א' ע"י צוות הרופאים בראשותו של ד"ר אפרים רוזנבאום שמעניק שירות 24/7 במקרי חירום.

מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון אמר בדבריו שהמטרה המרכזית של המרכז הרפואי החדש ברמת בית שמש ג' היא לשפר את השירות ללקוחותינו ולהביא לידיעת הציבור הרחב בשכונה, את יכולותיה המקצועיות של לאומית במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה של לאומית בעיר.

מנכ"ל לאומית הוסיף כי לאומית נמצאת היום בשורה הראשונה של ארגוני הבריאות בארץ ודו"ח מכון ברוקדייל האחרון שסקר את עמדות אזרחי ישראל כלפי קופות החולים, העמיד את לאומית במקום השני מבין קופות החולים בארץ עם אחוז שביעות רצון של 91%, כאשר השאיפה של לאומית היא להגיע ולהעפיל למקום הראשון. אנו נדאג להמשיך ולספק יחס ושירות אישי לכל לקוח בעזרת מרכזים רפואיים מפוארים מעין אלו לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

יו"ר דירקטוריון 'לאומית' מר יעקב קוקי אדרי אמר בדבריו "מדובר במרכז רפואי מהמתקדמים ביותר. הקו המנחה אותנו מבקש להטמיע את כל השירותים במקום אחד, נגיש ובעל אווירה ערכית מתאימה, כדי שלתושבי האזור ולכלל אלפי הלקוחות תושבי בית שמש, יהיה את כל מגוון השירותים במקום מרכזי אחד!. להנהלת 'לאומית' ולכל הצוות הרחב, חשוב היחס האישי, השירות האיכותי אך בעיקר – האמון והקשר הבלתי-אמצעי עם הלקוח".

מנהל אגף השיווק מר אריאל כהן שסיים את מסכת הנואמים אמר, כי, לאומית תמשיך להוביל בע"ה את מהפכת הבריאות, ולעמוד בגאון בראש החץ של מתן שירותי הבריאות המתקדמים ביותר, בשירות האישי ביותר. מר כהן ציין כי על פי דו"ח המוסד לביטוח לאומי, לאומית מובילה בראש הטבלה במספר הלקוחות החדשים שהצטרפו ללאומית בשנת 2014, מדובר בגידול של 36% משנת 2013, מאות אלפי משפחות כבר בדקו, ביררו, חשבו והחליטו פה אחד להצטרף למשפחת לאומית".

צילום: יעקב לדרמן
















































לאומית רמת בית שמש חנוכה סניף לדרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד