ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בזמן טיול באזור

מוקש יבשתי התגלה ליד מתקן אימונים ישן של צבא ארה"ב

מטייל בקולורדו נתקל במוקש יבשתי מתקופת מלחמת העולם השנייה ביער ליד מתקן אימונים לשעבר של צבא ארה"ב. חיילים אמריקאים התאמנו במחנה במחוז איגל, קולורדו, במהלך מלחמת העולם השנייה

מוקש יבשתי התגלה ליד מתקן אימונים ישן של צבא ארה"ב
מוקש יבשתי שנמצא צילום: Eagle County Sheriff's Office

מטייל בקולורדו גילה מוקש יבשתי בזמן טיול ביער ליד מתקן אימונים ישן של צבא ארה"ב ששימש במהלך מלחמת העולם השנייה לחיילים אמריקאים לאימון, כך מסרו הרשויות המקומיות ומשרד השריף.

המטייל, שזוהה רק מאזור דנבר, מצא את מה שלדעתו הוא מוקש אימון ישן בזמן טיול ב-20 ביולי, כך מסר משרד השריף של מחוז איגל. הוא התרחק מהמקום ונמנע מהתעסקות במוקש תוך כדי צילום המוקש ותיעוד מיקומו לרשויות, כך נמסר ממשרד השריף.

צוות פינוי מטעני חבלה מפורט קרסון השמיד את המוקש. "אפילו מוקשי אימון יכולים להיות מסוכנים ועלולים לגרום לפציעה חמורה או מוות אם מתעסקים בהם", נמסר ממשרד השריף.

משרד השריף של מחוז איגל קרא לכל מי שמטייל באזור מחנה הייל להיות מודע לסביבתו. "אנחנו יודעים שהיה מאמץ גדול מצד צבא ארה"ב לנקות את האזור מכל סכנה. עם זאת, ככל שעוברות השנים, קיבלנו דיווחים על שאריות ציוד במחנה הייל. במידה ואיתרתם פריט חשוד, אנא תעדו את מיקומכם וצרו קשר עם משרד השריף בהקדם האפשרי".

גורמים רשמיים אישרו שהמוקש הושאר מאחור על ידי דיוויזיית ההרים ה-10 שהוצבה במחנה הייל במהלך מלחמת העולם השנייה.

המקום נבנה בשנת 1942, מתקן האימונים היה ביתם של 14,000 חיילים שהוכשרו בסקי, טיפוס הרים וכיצד לשרוד ולהילחם בתנאי חורף.

 

מלחמת העולם השניה טיול מוקש ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד