ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"היה נכון ומכבד יותר"

מה צרם לראש העיר בטקס חנוכת הרכבת הקלה

למרות שראש עיריית ת"א הודיע שלא יופיע לטקס חנוכת הקו האדום של הרכבת הקלה כאות מחאה, ראש העיר גבעתיים השכנה טוען שהסיבה האמיתית לאי הגעתו היא העובדה שהוזמן טלפונית יממה לפני בלבד

מה צרם לראש העיר בטקס חנוכת הרכבת הקלה
נתניהו בחנוכת הרכבת הקלה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש העיר גבעתיים רן קוניק, לא ראה בעין יפה את העובדה ששכנו ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי נעדר מטקס חנוכת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה מירי רגב, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר האנרגיה ישראל כץ.

קוניק כתב ברשתות החברתיות: "אני מברך על חנוכת הקו האדום, אין ספק שזהו יום היסטורי למדינה ולמשרד התחבורה. ‏צרם לי שהאיש שהרבה בזכותו, ומי שמבין יודע, נוצר והוקם קו זה, כולל התואי התת קרקעי שלו המדהים, ראש עיריית ת״א, רון חולדאי לא הוזמן כראוי ובזמן לקחת חלק ולנאום בטקס".

רן קוניק ורון חולדאי. (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ראש העיר גבעתיים הוסיף ואמר: "אמנם אמר רון כי החרים את הטקס בגלל שהקו לא יפעל בסופי שבוע ועדיין, היה נכון ומכבד יותר מצד משרד התחבורה לשלוח הזמנה לחולדאי, ולא יום לפני, ולבקשו לנאום. אילו זה היה קורה, אני מאמין שהיה מגיע".

יממה לפני הטקס ביום רביעי, פרסם חולדאי סרטון ובו הודיע כי שרת התחבורה הזמינה אותו טלפונית, אך, "לא אגיע לטקס. זו המחאה שלי. פתיחת הרכבת הוא אירוע היסטורי וחשוב. אירוע שחיכיתי לו 23 שנים שיקרה. לא אחמיץ אגיע לנסיעה ביום שישי עם הנוסעים הראשונים".

רון חולדאי רן קוניק הרכבת הקלה הקו האדום מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד