י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עיריית אלעד שילמה על חשבונה למשפחתונים

בעוד אלפי מטפלות המשפחתונים בכל הארץ עוד לא קיבלו משכורות ממשרד הכלכלה - עיריית אלעד הצטרפה לבני ברק, ושילמה מכיסה

אלעד, פלאש90
אלעד, פלאש90

למרות שמשרד הכלכלה עדיין לא העביר את התקציב, ראש העיר הורה להעביר תשלום עבור כל ההורים שאמורים לקבל תקציב מהמדינה.

בימים האחרונים עלתה מחאתם של מפעילי המשפחתונים ברחבי הארץ, שלא קיבלו את שכרם בשל עיכוב בתשלום התקציב על ידי משרד הכלכלה.

כידוע, חלק ניכר מבין ההורים ששולחים את ילדיהם למשפחתונים, מקבלים תקצוב חלקי נכבד ממשרד הכלכלה, זאת לאחר אישור דרגת השכר ושעות העבודה.

בחודשים האחרונים סידרו אלפי הורים ברחבי הארץ את מעמדם, והעבירו את הטפסים המתאימים למשרדי הממשלה, אלא שבמשרד הכלכלה עדיין מעכבים את תשלום ההפרשים, והתוצאה היא שגננות רבות לא קיבלו את שכרן.

יוצאת מן הכלל היא העיר אלעד שם העירייה מפעילה את המשפחתונים. השבוע היתה המשכורת השנייה שהעירייה העבירה, על חשבונה, למשכורות הגננות במשפחתונים, ובכך היא מנעה את עיכוב השכר.

בעיריית אלעד אמרו כי "בהוראת ראש העיר הרב ישראל פרוש, העירייה העבירה את התשלום עבור ההורים בעלי הדרגה (שאמורים להיות ממומנים על ידי המשרד) במלואו, על חשבונה, וללא שהיא מחוייבת לכך, לכל גננות המשפחתונים. מדובר על סכום של מאות אלפי שקלים שהועברו כבר בחודש הקודם וגם בחודש הנוכחי".

בעירייה מסבירים כי למרות שעד עכשיו לא הועברו הכספים ממשרד הכלכלה, העירייה תממן בעז"ה גם את המשכורות הבאות, עד למימון השכר על ידי המדינה. מדובר, כך מוסיפים בעירייה, בסכום שכבר הגיע לכמיליון ש"ח, שיצא זמנית מתקציב העירייה, כדי שלא יווצר מצב שמאות מפעילות משפחתונים יוותרו ללא משכורת, זה החודש השני.
אלעד ישראל משפחתונים משכורות שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד