כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"דחף, היכה וצעק"

ההסתה מחלחלת: עיתונאי חרדי הותקף ברחובה של עיר

העיתונאי החרדי שלמה ריזל מדווח כי הותקף ביום שישי שעות לפני כניסת השבת על ידי דובר רוסית שדחף, היכה אותו וצעק לו ללכת לעבוד בזמן שעמד בדוכן תפילין כדי לזכות את העוברים והשבים במצווה  

ההסתה מחלחלת: עיתונאי חרדי הותקף ברחובה של עיר
תוקפו של שלמה ריזל צילום: מתוך הטוויטר שלו

ההסתה נגד החרדים ונגד סמלי הדת במדינה מחלחלת. הכתב המדיני של רדיו 'קול חי', שלמה ריזל, סיפר סמוך לכניסת השבת כי הותקף פיזית ומילולית על ידי עובר אורח ממוצא רוסי, בעת שהעמיד דוכן תפילין במרכז המסחרי בעיר לוד.

"הלכתי היום לזכות יהודים במצות תפילין במרכז לוד שבה אני מתגורר. הקשיש הזה, דובר רוסית, תקף פיזית, דחף, היכה וצעק לי ללכת לעבוד כי אני "פרזיט". כנראה שכח שהמיסים שלי ממנים לו את הסל קליטה", כתב ריזל.

התוקף. (מתוך הטוויטר ריזל).

הוא הוסיף: "כמה עצוב שההסתה מחלחלת עד כדי כך שהיא משפיעה על איש כה זקן. שוקל להגיש תלונה במשטרה. בושה!".

אחד הגולשים הגיב: "אני מקווה שלפחות לא נעלבת מהמסכן הזה". בתגובה כתב העיתונאי: "נעלבתי בהחלט, אבל אגיב בתוספת אור - עוד זמן בדוכני תפילין".

סגן שר החקלאות, משה אובטבול הגיב לתקרית וכתב: "מצער לשמוע שבמדינת היהודים תוקפים אדם שכל חטאו זה שהוא חרדי, ועמד לזכות את עם ישראל בהנחת תפילין. עצוב מאוד שדווקא היום א' באלול חודש הרחמים והסליחות, אנו מוצאים שנאה ללא סיבה ברחובות. מישהו בשמאל חייב להתעורר, ולכבות את הלהבות. לפני שיהיה מאוחר כי אחים אנחנו!!!".

הנחת תפילין שנאת חרדים שנאת הדת רוסי הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית שלמה ריזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד