כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"תל אביב של אמריקה"

ראש עיריית ניו יורק יבקר השבוע בישראל

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, יבקר השבוע בישראל. אדמס, שיש לו קשרים חזקים עם הקהילה היהודית בניו יורק, יפגוש פוליטיקאים ומנהיגים עסקיים, ידון במאמצים להתמודד עם אנטישמיות וילמד על טכנולוגיה ישראלית

ראש עיריית ניו יורק יבקר השבוע בישראל
אריק אדאמס עם הקהילות החרדיות בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, יבקר השבוע בישראל. אדמס, דמוקרט, אמור להגיע לישראל ביום שני ולחזור לניו יורק ביום חמישי.

מלשכתו נמסר כי ראש העיר ייפגש עם פוליטיקאים ומנהיגים עסקיים, "ידון במאמצים משולבים למאבק באנטישמיות" וילמד על ההתקדמות הטכנולוגית של ישראל במהלך הביקור בן שלושה ימים.

משרד ראש העיר לא פרסם מסלול מפורט של הביקור, ולא ברור אם יפגוש את ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נפגש השנה עם פוליטיקאים מארה"ב, כמו מושל פלורידה רון דסנטיס באפריל האחרון.

מלשכתו של אדמס נמסר כי הטיול ממומן על ידי ארגון מקומי UJA-Federation of New York, יחד עם המועצה ליחסי קהילה יהודית בניו יורק.

עם למעלה ממיליון יהודים, ניו יורק היא ביתם של הקהילה היהודית הגדולה ביותר מחוץ לישראל. אדמס כינה את העיר "תל אביב של אמריקה" והביע גאווה בייצוג יהודי העיר.

לראש העיר יש קשרים חזקים עם הקהילות היהודיות בעיר ניו יורק, החל מהכהונה שלו כסנאטור מברוקלין, וחלק מאנשי הצוות הבכירים שלו הם יהודים. אדמס פגש את הנשיא הרצוג בניו יורק ביולי האחרון כשהנשיא היה בארה"ב.

אדמס ביקר בישראל בעבר, אך הביקור השבוע יהיה הראשון שלו מאז שמונה לראש העיר בשנה שעברה בתמיכה יהודית חזקה.

אריק אדאמס ראש עיריית ניו יורק ביקור בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד