כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"כולל את נתניהו"

השר מודה: "בעיית הכשירות מטרידה את כולנו"

שר החקלאות אבי דיכטר אמר בריאיון היום כי "בעיית הכשירות מטרידה את כולנו – כולל את נתניהו". בעניין המשך חקיקת הרפורמה אמר: "לא צריך להחליט עכשיו, אפשר לחכות למושב הבא"

השר מודה: "בעיית הכשירות מטרידה את כולנו"
אבי דיכטר ויואב גלנט צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר החקלאות וחבר הקבינט מטעם מפלגת הליכוד, אבי דיכטר התייחס היום בריאיון ל'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12' לחשש מאי כשירות הצבא, על רקע חקיקת הרפורמה המשפטית והמשבר שנלווה בעקבות כך.

דיכטר הודה: "אני לא יודע לשרטט קו, אבל הבעיה קיימת ומטרידה גם את ראש הממשלה. זה לא יהיה בסדר כשיתייצבו אנשים לא מאומנים מספיק כפי שהנוהל המבצעי דורש. אני יודע היטב איזה ערך יש לאימונים, ולכן אין שום פשרות שלא נבלום את הדבר הזה".

עוד הוסיף: "אי אפשר להטיל את זה רק על ראש השב"כ והרמטכ"ל – צריך לתמוך בהם. הם יכולים לבלום, אבל לא למנוע".

דיכטר התייחס אף לחקיקת הרפורמה ואמר: "הלוואי ואפשר היה להגיע להסכמות. אם לא – לא צריך להחליט עכשיו. יש לנו פרק זמן עד מושב הכנסת הבא באוקטובר, שבו יידון הנושא של הוועדה לבחירת שופטים". עוד הוסיף כי בקואליציה מנסים להגיע להסכמות, אך הצד השני לא מעוניין.

בהתייחסו למתווה ח"כ מתן כהנא לפיו תקום ממשלת אחדות, וכעבור שנתיים בראשות הממשלה נתניהו יפרוש, אמר דיכטר: "הוא מציע להחליף, ובסופו של דבר ממשלות אחדות אמורות להוסיף מפלגות ולא להחליף. כשמכניסים מפלגה מהשמאל ומוציאים מהימין – מכניסים סוס טרויאני. לכן, אני חושב שההצעה אינה אפויה מספיק".

ראש הממשלה נתניהו אבי דיכטר הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד