כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בעקבות איומים: אבטחה לשר אורי אריאל

במערכת הביטחון הוחלט להצמיד אבטחה לשר השיכון, השוקל לעבור ולהתגורר בחלק מימות השבוע בעיר דוד

בעקבות איומים: אבטחה לשר אורי אריאל

במערכת הביטחון החליטו הערב (מוצ"ש) להצמיד אבטחה מיוחדת לשר השיכון אורי אריאל מהבית היהודי, זאת לאחר שבתקופה האחרונה עובר השר מסע של איומים על חייו.

כזכור, לאחרונה דווח כי אריאל שוקל לעבור לגור בעיר דוד, והוא אף ביקר במקום ובחן כמה דירות אפשרויות במטרה לשכור בית ולהתגורר בו כמה לילות בשבוע.

בעקבות הפרסומים על הצמדת אבטחה לשר הבינוי אורי אריאל, אישרו בלשכתו את הפרטים והוסיפו: ״כנראה זה המחיר במזרח התיכון על עמידה בעקרונות הציונות. התמיכה ההולכת וגוברת בדרכה של ההתיישבות ובמפלגתם של המתנחלים מוכיחה שהעקרונות עליהם אנו מתעקשים מנצחים במבחן התוצאה".

יצויין כי גם לח"כ משה פייגלין הוצמדה בתקופה האחרונה אבטחה, לאחר ניסיון ההתנקשות בפעיל הר הבית יהודה גליק. מאחר ופייגלין נמנה על רשימת הפעילים למען עליית יהודים לתפילה בהר הבית.

בעקבות כך, כתב הערב אריאל בפייסבוק: "חברים יקרים. הערב פורסם שהוצמדה לי אבטחה קבועה. תודה לכל הדואגים לי. הכל בסדר ב"ה. לא אני החלטתי על הצמדת האבטחה, אני לא ארתע מאיומים כאלו ואחרים. אבל כנראה שזה המחיר במזרח התיכון על עמידה בעקרונות הציונות. התמיכה ההולכת וגוברת בדרכה של ההתיישבות ובמפלגתם של המתנחלים מוכיחה שהעקרונות עליהם אנו מתעקשים - מנצחים במבחן התוצאה".
איומים פייגלין אבטחה סילוואן אורי אריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד