כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חינוך כואב

מתאגרף ישראלי הזמין לדו קרב תומך נאצים: איך זה נגמר?

מתאגרף ישראלי היכה אנטישמי שתומך במכחיש השואה. הישראלי הזמין את הנאצי לדו קרב, ופירק אותו. הם נלחמו שני סיבובים. בסוף הקרב השני, ניתן לשמוע את תומך הנאצים אומר "אני מצטער"

מתאגרף ישראלי הזמין לדו קרב תומך נאצים: איך זה נגמר?
אילוסטרציה צילום: unsplash

נתן לוי ישראלי שהתחרה באליפות הלחימה האולטימטיבית, MMA, לא מפחד להציג את זהותו היהודית בזירה ומחוצה לה. הוא הזמין תומך נאצים ותומך של ניק פואנטס, פרובוקטור אנטישמי ידוע, לקרב שתועד והועלה ליוטיוב.

לוי והאיש, שזוהה רק כבן, קיימו דו-קרב בטוויטר לפני שעשו זאת באופן אישי. השניים החליפו מהלומות מילוליות, וסיכמו על דו קרב ביניהם. תומך הנאצים הציע קרב פנים מול פנים,  לוי נענה לאתגר של בן, ואף הציע לשלם עבור הדלק שלו. בשנה שעברה, לוי הוציא אזהרה דומה לזמר קניה ווסט לאחר שהוא שיבח את היטלר, ואמר לו, "אם יש לך בעיה איתי או עם האנשים שלי, בוא לראות אותי, אחי".

בסרטון נראה לוי מברך את בן בזירת הקרב בלאס וגאס. לוי לבש חולצה עם הכינוי שלו "יהודי-ג'יטסו".

בן מסביר ללוי שפואנטס הוא מנהיג של תנועת "אמריקה תחילה", אותה הוא מתאר כ"תנועה פוליטית המבוססת על קידום ערכים נוצריים בארצות הברית". ואמר שהוא "לא אדם שונא".

כשלוי מציין שפואנטס הוא מכחיש שואה, בן אומר שפואנטס הוא בסך הכל "רוויזיוניסט". וכאשר לוי שאל את בן כמה יהודים נרצחו בשואה, בן אמר, "לא יודע, אומרים שישה מיליון".

"הוא רק ילד, כנראה ילד טיפש" נראה אומר לוי למצלמה לפני שהם נכנסו לזירה. "אני לא הולך לפגוע בו יותר מדי, אבל צריך ללמד כאן שיעור על טרולים. חינוך כואב לפעמים".

הם נלחמו במשך שני סיבובים, כשלוי מנצח את בן בשתי הפעמים. בסוף הקרב השני, ניתן לשמוע את בן אומר "אני מצטער".

לאחר סיום הקרבות, עמדו לוי ובן מחוץ לזירה, בן נראה מסתכל לתוך המצלמה ואמר, "שישה מיליון יהודים נהרגו בשואה". לוי מתקן אותו ומתערב ואומר הם "נרצחו", והוסיף גינוי חריף לתומך הנאצים.

בן הודה שהוא "צריך לחקור טוב יותר" את ההיסטוריה. לוי נתן אזהרה: "זה לא היה כל כך כואב. הבא יהיה כואב פי שניים".

אגרוף ארה''ב נאצים קרב ציוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד