י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הזדמנות אחרונה לנופש בטופ של דבוס

אחרי ימי בין הזמנים המיגעים אתם רוצים את הטופ: נוף, מזג אוויר, מלון מפנק, טיולים מגוונים, אוכל גורמה | בשרי טורס מצאו עבורכם את הטופ שבטופ – חופשה מנצחת ב-SEEOF דאבוספתוח עד יום שני י"ח אלול (4.9) מבצעים מיוחדים למזמינים לתקופה זו

הזדמנות אחרונה לנופש בטופ של דבוס
נופש אטרקטיבי בדאבוס צילום: יח"צ

מצאתם עצמכם מותשים אחרי ימי בין הזמנים? אתם מוצאים עצמכם משתוקקים לחופשה אמיתית, למנוחת הנפש והגוף? SEEOF בדאבוס התשובה שלכם. בדאבוס תמצאו את השלווה והרוגע וממזג אוויר שאין שני לו.

דאבוס היא לא עיירה שווייצרית סתמית. היא מוקפת נופים עוצרי נשימה עם אוויר הרים מדהים שידוע כבעל סגולות ייחודיות. המיקום המושלם הפך אותה לאחד האתרים המועדפים ביותר בשווייץ ובאירופה.

השנה שרי טורס לא מתפשרים על פחות ממלון seeof – מלון המהדרין היחידי בדאבוס בעל 5 כוכבי שירות, שמציע תנאי חופשה ברמה אחרת: לובי מפואר, אולמות יוקרה, חדרי אוכל מרהיבים, קומת ספא יוקרתית וחדר כושר משוכלל. החדרים בעצמם מצוידים ומאובזרים עם עיצוב מרווח ומפואר, מרפסות נוף מושקעות, ריהוט נוח במיוחד ועוד.

המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית – קרוב לאגם דאבוס ולתחנת הרכבת, מה שפותח את הדרך לכל נקודה באזור ובמדינות אחרות באירופה, ובמלון בעצמו ממתין לכם שירות VIP כמיטב המסורת של שרי: תוכלו לבחור בחבילת נופש הכוללת טיסות והעברות, או להגיע באופן עצמאי כשרכב הפאר של שרי טורס ימתין בתחנת הרכבת ויעניק לכם שירות אישי עד פתח המלון.

ואי אפשר בלי לדבר על החוויה הקולינרית: השף של שרי טורס מכין עבורכם ארוחות שף למהדרין מן המהדרין, במגוון ובשפע הידועים של שרי טורס. מנות הגורמה היוקרתיות לצד שפע מאכלים מסורתיים מאפשרים לכם ליהנות במקסימום ולהישאר תמיד עם טעם של עוד.

גם בין הארוחות, בשרי טורס לא מפסיקים לפנק: קינוחים מדהימים, מאפים טריים וקפיטריה שעומדת לרשותכם 24 שעות ביממה, מבטיחים חוויה קולינרית מושלמת לאורך היממה.

שיעורי תורה מגוונים, הרצאות ייעודיות לנשים, תוכניות לילדים ומגוון פינוקים קיימים לאורך היום, לצד תכניות תרבות ומסורת.

דאבוס מעניקה נגישות למאגר בלתי נדלה של אתרים, מסלולים ואטרקציות: רכבלים, סיורי רכבת, פארקי אקסטרים, מסלולים במגוון רמות, תצפיות, אטרקציות יבשתיות ורטובות, שיט, מגלשות הרים ועוד.

עם כרטיס הנסיעה ששרי טורס מעניקים לכם בהטבה מיוחדת, תוכלו ליהנות מנסיעה חופשית במגוון אמצעי תחבורה בסביבה, רכבות מיוחדות ואטרקציות שונות – ובחינם! לחלופין, אתם מוזמנים להצטרף לטיולים המודרכים, וליהנות ממסלולים מגוונים במיטב האתרים עם מדריך מקצועי. 

הצעות מיוחדות לימים שאחרי בין הזמנים 02-9999599

דאבוס שווייץ נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד