כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אחרי הפיגוע הרצחני בחווארה

נתניהו: "יומו של המחבל הזה יגיע מהר יותר ממה שהוא חושב"

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע בחווארה ואמר: "יומו של המחבל הזה יגיע מהר יותר ממה שהוא חושב". על אישור תכנית החומש למזרח ירושלים אמר: "אנחנו לא שוכחים לרגע את ירושלים והמחוייבות שלנו לעזור לכל תושביה"

נתניהו: "יומו של המחבל הזה יגיע מהר יותר ממה שהוא חושב"
בנימין נתניהו, ראש הממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע הרצחני בחווארה ואמר: "כוחות הביטחון פועלים לתפוס את הרוצח ולבוא איתו חשבון, גם יומו של המחבל הזה יגיע מהר יותר ממה שהוא חושב".

ראש הממשלה התייחס בנוסף להשקת הרכבת הקלה בגוש דן ואמר כי "היריבים הפוליטיים שלנו לא מפסיקים לקנטר. אני חייב להגיד לכם, כשנסעתי ברכבת הקלה, אפילו מהקטר שמעתי את הקיטורים והקנטורים של יריבם שלנו באופוזיציה ובתקשורת".

על אישור תכנית החומש למזרח ירושלים אמר נתניהו: "אנחנו לא שוכחים לרגע את ירושלים והמחוייבות שלנו לעזור לכל תושביה. הממשלה תקבל היום החלטה חשובה לטובת תושבי מזרח ירושלים. ההחלטה שנקבל היא בגובה שלושה מיליארד שקלים. זה הרבה יותר גבוה מכל סכום שתוקצב קודם לכן".

בתוך כך, שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הציג בישיבת הממשלה את תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים.

פרוש אמר: "אנו מביאים היום לאישור הממשלה את תוכנית החומש לשנים 2024-2028 לצמצום פערים חברתיים וכלכליים ופיתוח כלכלי במזרח ירושלים. התוכנית בהיקף של כמעט 3.2 מיליארד שקל נותנת מענה לכ-20 נושאים חשובים מאוד שמחייבים טיפול דחוף במזרח ירושלים. החל מחינוך ותשתיות, ועד נושאים כמו קיימות ופלייסמיקינג.

הרבה מהקרדיט מגיע לאנשי המקצוע במשרדי, בעיריית ירושלים, במשרד האוצר, ובמשרדי ממשלה רבים נוספים, שעבדו במשך חודשים ארוכים על התוכנית הזו. תודה גדולה מגיעה גם לחברים כאן סביב השולחן, לראש הממשלה, לשר האוצר, לראש העיר ירושלים, ומרבית שרי הממשלה שמשרדיהם שותפים להחלטה.

הממשלה הזו משקיעה באוכלוסייה הערבית, לא בגלל שההשקעה בה תתבטא בתוספת של אצבעות לקואליציה, כפי שהיה בממשלה הקודמת. אנחנו משקיעים בהם מיליארדים כי זה הדבר הכי האנושי שיש לעשות, ואנו עושים את זה עם כל הרצון ועם כל הלב", כך פרוש.

בנימין נתניהו ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד