כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עיתונאי "הארץ" הפתיע

חיים לוינסון במתקפה נגד הפעיל האנטי חרדי: "שטוף שנאה"

עיתונאי "הארץ" תקף בחריפות מועמד למועצת עיריית ת"א שלאחרונה שם לו למטרה את הציבור החרדי. "מנסה לקדם את עצמך במסווה של ערכים ובכלליות אדם שאני מתבייש שהקונסטלציה הפוליטית בישראל תקעה אותי איתו באותו מחנה"

חיים לוינסון במתקפה נגד הפעיל האנטי חרדי: "שטוף שנאה"
נאור נרקיס//חיים לוינסון צילום: רשתות חברתיות

נאור נרקיס הוא מועמד למועצת עיריית תל אביב-יפו ובזמנו הפרטי משמש כראש תנועת "ישראל נאורה" ששמה לה למטרה להשמיץ ולהשניא את הציבור החרדי במדינת ישראל. את שמו קנה נרקיס בציבור הליברלי כשיצא בקמפיין חלוקת סמארטפונים לצעירים חרדים שרוצים "לצאת בשאלה" ובהמשך פצח בקמפיין בו טען כי הציבור החרדי זוכה למשכנתאות שלא כחוק.

בכלי התקשורת הישראלים קפצו על המציאה והדהדו את קמפיין "קומבינת המשכנתאות" במגזר החרדי; איך יכול להיות שהחרדים מרווחים מעט, בעלי דירות באחוז גבוה מהממוצע ולמרות זאת אחוז ההחזר שלהם לבנקים גבוה מהממוצע? כל זה לא בא בטוב לשונאי החרדים שאינם מוכנים להכיל את העובדה שיש ציבור בישראל שאינו נכנע לכללי הצרכנות המערבית בה תרבות הצריכה המיותרת היא דת בפני עצמה.

מי שהפתיע ויצא להגנת החברה החרדית, אך יותר מכך, שם ללעג ולקלס את אותו נרקיס, הוא לא אחר מאשר עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון. לוינסון פרסם פוסט מנומק בו הסביר מדוע טענותיו של נרקיס כלפי הכלכלה החרדית אינן נכונות ובהמשך אף עקץ אותו בהזדמנויות שונות.

"מישהו יכול להסביר לי למה אדם שדיברתי תמיד בכבוד אליו, שונא אותי כל כך? מקלל אותי ברחבי הטוויטר במילים לא יפות? בן אדם שאני נאבק גם בשבילו, שתהיה לו תחבורה ציבורית בסופי שבוע, מדינה נאורה, מבוססת רציונל ולא שיקולים דתיים? אפילו בערוץ 14 התייחסו אליי יותר בכבוד ממנו", טען נרקיס בפוסט בכייני נגד לוינסון.

עיתונאי "הארץ" לא נבהל מניסיונו של נרקיס למצב אותו כאנטי ליברלי והגיב: "אני חושב שאתה אדם עם בעיות תשומת לב קשות מאוד, חוסר מודעות עצמית קיצוני, שטוף שנאה, חוטא בחטא החרדי לחשוב שאמונה שלך יותר טובה מאחר, מנסה לקדם את עצמך במסווה של ערכים ובכלליות אדם שאני מתבייש שהקונסטלציה הפוליטית בישראל תקעה אותי איתו באותו מחנה".

נרקיס השיב: "כל הטענות שלך נגדי הן אישיות, אד הומינום (לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. מ.ג.). כאשר קשה לך להתמודד עם טענות לוגיות, עם מעשיי, עם העובדות שאני מציג, המפלט הזה נוח. אני אשמור על לשוני וכבודי, אך אני בטוח שהציבור הנאור מאוכזב שעיתונאי בכיר כל כך מתנסח בצורה כזו".

חיים לוינסון נאור נרקיס ליברליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד