כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כוח חרדי

"החרדים אנשים מופלאים": חברת כוח אדם בראיון נרחב

'בחדרי חרדים' בשיתוף ג'וביק, בפרויקט מיוחד בו יינתן זרקור ייחודי על חברות שהתאימו משרות לאורח החיים במגזר החרדי, מבחינת אווירה והלימה תרבותית • היום נסקר חברת כוח אדם בשם Oasis על מגוון הפעילויות שהיא מציעה לעובדים החרדים ועל היתרונות המפתיעים שהם גילו בכוח האדם החרדי

"החרדים אנשים מופלאים": חברת כוח אדם בראיון נרחב
חרדי. אילוסטרציה צילום: by Olivier Fitoussi/Flash90

שלום לכם, ספרו לנו מעט על החברה

Oasis הינה חברת כוח אדם וניהול פרויקטים המתמחה בגיוס ותפעול של עובדים צעירים ומנוסים, לצרכים קבועים ופרוייקטאלים, בכמויות גדולות ומשתנות, בפריסה ארצית ובזמני התנעה קצרים מאוד תוך הכרה בצרכיו של המעסיק וצרכי העובד כאחד. הרצון לעשות ולהיות טובים הוא עמוד התווך המשמעותי ביותר בדרך בה בחרנו ללכת.הקמנו את החברה מתוך רצון אמיתי לייצר שינוי בתעשיית כוח אדם. להקים חברה אנושית שרואה את האדם שבקצה. Oasis מעסיקה מאות עובדים בחודש ועדיין מצליחה להעניק תחושה פרסונאלית ואנושית לכל אחד מעובדיה.

לחצו כאן למגוון המשרות של חברת Oasis>>>

אנחנו מתמחים בשלושה ערוצים מרכזיים: חברות טכנולוגיה עם אוריינטציה תפעולית בתחום הקמעונאות, שירות לקוחות וניהול פרויקטים.

בעולם הקמעונאות אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם החברות הכי גדולות וידועות במשק הישראלי, מגייסים עבורם אנשים איכותיים לזרועות האונליין שלהם בין התפקידים המוצעים:מלקטים, סדרנים, קופאים אורזנים ועוד. למעשה אלא האנשים שאחראים על חלק חשוב בשרשרת האספקה. הם אלה שדואגים שכל המוצרים שהזמנו יגיעו  למזמין בשלמותם ובזמן שנקבע.העובדים שלנו הם אלה שמלקטים ומסדרים את את ההזמנה לפני המסירה לשליחים שמבצעים את עבודתם נאמנה עד לצרכן הסופי בקצה. 

בתחומי שירות הלקוחות אנחנו משתפים פעולה עם חברות תקשורות, מדיה ובנקאות שונות אנו מגייסים עבורם מוקדני שירות /מכירה/טכני בפריסה ארצית. בדגש על עובדים לטווח הארוך עם פוטנציאל ואפיק קידומי הנקלטים כעובדי חברה החל מהיום הראשון. חלק מהמשרות הינן מהבית כך שהעבודה מוגדרת כמשרת אם, משרה שנוחה לסטודנטים , חיילים משוחררים , לאנשים שמבקשים גמישות בשעות העבודה.

בערוץ הפרויקטאלי אנחנו מנהלים פרויקטים מקצה לקצה דרך חתירה למצוינות ומשתפרים תוך כדי תנועה עבור השותפים שלנו. נכון להיום, Oasis מגייסים מאות דיילי הסברה לפרויקט הקו האדום של רכבת ישראל ומשרד התחבורה. מדובר במשרה קריטית להצלחת התחבורה בישראל ומעבר לתחבורה ציבורית. 

האחריות המוטלת על הדיילים והדיילות היא להיות מסבירי פנים ולהדריך את נוסעי.ות הרכבת כך שיידעו להשתמש בקו האדום שנפתח ממש בימים אלו.

אלו משרות אתם מציעים כיום?

סוגי המשרות שלנו הם עבור עבודות קבועות (יום ביומו) וכן לא מעט עבודות חד פעמיות או על פני תקופות העסקה קצרות (שלל פרויקטים).

איזה ערך מוסף מעניקה החברה לעובדים החרדים?

העבודה שלנו מאפשרות גמישות תעסוקתית מלאה כך שניתן שלא לעבוד בתקופות מסוימות או לעבוד הרבה בתקופות אחרות (בין הזמנים). כיוון שהמשרות שלנו אינן דורשות הכשרה משמעותית ניתן להתחיל מהיום למחר ולתקופה קצובה בהתאם לצרכים והיכולת של העובד.ת. בנוסף, בגלל שחלק מן המשרות הינן שעתיות אז בערבי חג, חול המועד ועוד אין חובה לעבודה במידת הצורך, כמובן שחוק שעות עבודה ומנוחה חל על כולם והדברים אמורים גם בנוגע לצורך שלא לעבוד בשבת.

כמו כן יש לנו לקוחות שהבעלים הם מהחברה החרדית ועיקר העבודות הן באזור בני ברק ובסניפים חרדיים שונים כך שהאוכלוסייה החרדית תוכל להרגיש שם לגמרי בבית.

מה אתם מחפשים בעובדים שלכם? מי הוא העובד האידיאלי מבחינתכם?

אנחנו מחפשים א.נשים טובים. כאלה שמגיעים מתוך רצון להתפרנס בכבוד ולהרגיש טוב במקום העבודה. 

א.נשים מסורים ומחויביים למערכת וצוות שעובד עימם.

איזה ערך מוסף מעניקים העובדים החרדים לחברה?

אנחנו חשופים לא מעט לאוכלוסייה החרדית ואנחנו מוצאים מולנו אנשים מופלאים. אנשי תורה וחסד שרוצים להשתלב, לפרנס את המשפחה בכבוד ולחיות חיים מלאים.

טיפ לראיון עבודה אצלכם

טיפ לראיון עבודה אצלנו - תביא את עצמכם באמת כי מבחינתנו רק אתם קיימים , כמו שרק אנחנו יודעים. 

מחכים בציפיה לשמוע ממכם ולצאת לדרך משותפת יחד. 

לחצו כאן למגוון המשרות של חברת Oasis>>>

ג'וביק כוח אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד