כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תמורת מאה ש"ח

תיעוד: המחבל מת"א יורד מרכבו של הסייען

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד הנהג שהסיע את המחבל שביצע פיגוע בת"א בו נהרג הסייר אמיר חן ז"ל. תיעוד המחבל יורד מרכבו

תיעוד: המחבל מת"א יורד מרכבו של הסייען
הזירה בתל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כתב אישום הוגש נגד נהג ההסעות שאדי בן אחמד גאבר מהעיר טייבה, שהסיע את המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב בו נהרג סייר העירייה אמיר חן הי"ד.

בכתב האישום מפורט כי בתאריך 5.8.23 הגיע מחבל, שוהה בלתי חוקי, לעיר ת"א במטרה לבצע פיגוע ירי. צוות סיירים של יחידת סל"ע מעיריית ת"א, הבחינו במחבל וחתרו למגע באומץ לב בזמן שהוא פתח בירי לעברם. הסיירים הצליחו לחסל את המחבל, אולם במהלך חילופי הירי נפגע הסייר אמיר חן ז"ל ולאחר מכן לצערנו נקבע מותו בבי"ח.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הגיע ברכב הסעות ביחד עם עוד מספר שוהים בלתי חוקיים לעיר ת"א, לאחר שנהג ההסעות אסף אותם בתמורה לסכום כסף של 100 ₪. נהג ההסעות, שאדי בן אחמד גאבר, מהעיר טייבה יליד 87', הסיע את השוהים הבלתי חוקיים במודע כי אינם אוחזים באישורי שהייה כדין, וזאת כשהוא נוהג בפסילה של בימ"ש מתאריך 1.1.23.

עוד עולה מכתב האישום כי נהג ההסעות הסיע מבאקה לת"א את השוהים הבלתי חוקיים וביניהם המחבל שתיאם עם נהג ההסעות מבעוד מועד את האיסוף שלו. במסגרת כתב האישום הרכב אשר שימש להסעת המחבל נתפס ע"י המשטרה ונמצא כעת בהליך חילוט לטובת המדינה.

היום (ראשון) יחידת התביעות הגישה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד המסיע, בחשד להסעת תושבים ללא אישור שהייה ונהיגה בזמן פסילה לבימ"ש השלום בת"א.

פיגוע בתל אביב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד