כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הרבעון השני

בצל החרם על החברה - הדו"חות הכספיים בנתון מפתיע

לאחר שרשת מרכזי הקניות 'ביג' הודיעה כי במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה, מרכזי ה'ביג' ברחבי הארץ יושבתו | מהדוחות הכספיים עולה כי הרווח של החברה דווקא השתפר ב-6%

בצל החרם על החברה - הדו"חות הכספיים בנתון מפתיע
מתחם של ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

לאחר שהחברה נקלעה לסערה סביב הודעה שפרסמה כי בכוונתה להשבית את מרכזי הקניות שלה בכפוף להצבעה בכנסת על ביטול עילת הסבירות, רשת הקניונים 'ביג' מסכמת את הרבעון השני של 2023. בנתונים נראה כי החברה רושמת שיפור של 6% בהכנסות התפעוליות שלה, זאת לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ומגיעה לרווח של 123 מיליון שקל, כך מדווח 'כלכליסט'.

כזכור, רשת מרכזי הקניות 'ביג' הודיעה כי במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה, מרכזי ה'ביג' ברחבי הארץ יושבתו. בהודעה לתקשורת נכתב: "במידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה".

לאחר שבתגובה, החלו התארגנויות לחרם מצד תומכי הרפורמה, השר איתמר בן גביר כתב: "גם אני מחרים את קבוצת ביג עד שיחזרו בהם ויתנצלו. בעלי עסקים שמתערבים פוליטית ומחרימים חצי עם ראויים לגינוי מכל גווני הקשת הפוליטית. חוק לביטול עילת הסבירות יעלה מחר להצבעה למרות כל אותם אלו הפועלים בבריונות".

ביג מרכז ביג חרם דוחות כספיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד