ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
גנץ אצל ראש הישיבה

"אין לנו ענין עם הרפורמה": הביקור שעורר סערה והכעס בלשכת נתניהו

ביקורו של ח"כ בני גנץ במעונו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן עלה לראש סדר היום לאחר שבווידאו שנחשף מתוך הביקור אומר רה"י לגנץ: "אין לנו עניין עם הרפורמה". בלשכת נתניהו זעמו ובכיר בקואליציה הגיב: "אם העניין של הרפורמה לא נוגע להם, אולי אין צורך בפסקת ההתגברות"

"אין לנו ענין עם הרפורמה": הביקור שעורר סערה והכעס בלשכת נתניהו
גנץ במעונו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן צילום: שוקי לרר

ביקורו של יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ הבוקר (ראשון) במעונו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן עלה לראש סדר היום לאחר שבווידאו שנחשף מתוך הביקור אומר רה"י לגנץ: "אין לנו עניין עם הרפורמה".

בתיעוד שנחשף אומר רה"י לגנץ: "בני ישיבות אי אפשר להזיז, אנחנו לא יכול לזוז מזה", ובגלל זה אתה מבין מה שאני אומר לך. זה אתה יכול לזכות, אתה לא יודע מה זה עולם הבא".

רה"י הוסיף ואמר לגנץ: "אתה צריך להודיע מה מעלילים על שאנחנו רוצים לתפוס, כל העניין של הרפורמה זה לא נוגע לנו. לא נוגע לנו! קח את זה בחשבון מה שאמרתי, סיים ראש הישיבה.

בסביבת ראש הממשלה נתניהו זעמו על ביקורו של גנץ אצל ראש הישיבה.

בכיר בקואליציה אמר: "אם העניין של הרפורמה לא נוגע להם, אולי אין צורך בפסקת ההתגברות. פתאום הם גילו שזה לא נוגע אליהם, אחרי שדרשו את זה כל השנים כולל בהסכם הקואליציוני האחרון, ועשו הפגנת ענק. אז כשבג"ץ ייתן את הכותל לרפורמים וימשיך לפסול את חוק הגיוס, שלא יבואו בטענות".

הרפורמה המשפטית חוק הגיוס הרב מאיר צבי ברגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד