כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ילדי העיר חגגו: חנות המזכרות הייחודית התרחבה לאשדוד

שמחונים, חברת המזכרות היהודיות המובילה בישראל, השיקה את הסניף החדש שלה באשדוד בשדרת החנויות ברח' רשב"י 13 בחגיגת השקה שהקיפה את ילדי הרובע החרדי כולו

ילדי העיר חגגו: חנות המזכרות הייחודית התרחבה לאשדוד
חנות שמחונים החדשה צילום: באדיבות המצלם

בשמחונים מאמינים שכל מתנה יהודית צריכה לספר סיפור ולעורר תחושת שמחה. הקולקציה משלבת מסורות עתיקות עם טרנדים עכשוויים, המשלבת אלגנטיות, טעם טוב ונשמה יהודית. המוצרים מיוצרים בקפידה מרבית, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

היכנסו לחנות בשדרת גני טל באשדוד וגלו אוצר של מוצרים ייחודיים. החל ממזכרות יפהפיות ועדכניות שהפכו לשם דבר בעולם האירועים, הניתנות להתאמת גוון לפי קונספט וצבעי האירוע ומאפשרות הטבעת טקסט אישי, דרך סידורים ולקטי תפילות מעוצבים להפליא ומעוררים לתפילה ועד למוצרי יודאיקה מהפנטים העשויים מ-Lusite, זכוכית אקרילית אמריקאית שכבשה את עולם המתנות היהודיות בסערה.

שולחן השבת והחג של תושבי אשדוד כבר לא יראה אותו דבר עם המוצרים של שמחונים: מעמדי זמירות אקריליים, פלייסמטים, סדר הסימנים, כלי דבש, קערות ליל הסדר ועוד. מחפשים מתנה? יש לנו משהו מפתיע לכל אחד: למארחים בחג, לתלמיד ולחניך, לביקור אצל המחותנים ולנער בר המצווה.

עבור חתנים וכלות, מבחר ענק ומרהיב של "מחזורי עת רצון" - בעלי גימורים שונים ובינהם סדרת מחזורי עור אמיתיים בעלי עיצוב מוקפד, המגיעים

בקופסה מהודרת עם חשיבה על הפרטים הכי קטנים. כל המחזורים ניתנים לחריטת שם/הקדשה אישית.

שמחונים אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד