ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

קריסת ש"ס: "היהדות החרדית כולה תיפגע"

בעקבות סקר מאגר מוחות המעניק למפלגה 7 מנדטים בלבד, מגיב גורם בכיר בש"ס ל'בחדרי חרדים': "חייבים שמישהו ייקח את המושכות ברצינות. אין לנו פריבילגיה לרדת במספר המנדטים בבחירות הקרובות" • מזכיר: "אם בבחירות לכנסת ה-19 היו למפלגות החרדיות עוד כמה מנדטים - תמונת הקואליציה הייתה נראת אחרת לגמרי"

קריסת ש"ס: "היהדות החרדית כולה תיפגע"

גורם בכיר בתנועת ש"ס מותח הבוקר (א) ביקורת חריפה על הנעשה במפלגה, בעקבות פרסום הסקרים האחרונים. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הגורם: "מישהו חייב להתעורר, המפלגה קורסת ואנשים מצאו זמן לריב ולסכסך ומי שייפגע זה היהדות החרדית כולה".

הגורם מוסיף ומציין: "לפי כל התרחישים והאירועים, הכיוון זה בחירות בקרוב. אך תנועת ש"ס מרשה לעצמה להמשיך להחריב את המפלגה. חייבים שמישהו ייקח את המושכות ברצינות. אין לנו פריבילגיה לרדת במספר המנדטים בבחירות הקרובות".

כזכור, בסקר שפורסם ביום שישי בערוץ הראשון, ואשר נעשה על ידי פרופסור יצחק כץ ממאגר מוחות, עולה הנתון המדאיג, כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, הייתה תנועת ש"ס יורדת ל-7 מנדטים. זאת לעומת התחזקותה של מפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

מי שעקב אחר הסקרים האחרונים שנערכו עבור ערוץ הכנסת, ראה את הנתונים הכואבים כבר זמן מה. עם זאת, יו"ר התנועה אריה דרעי טען עד כה כי סקרי ערוץ הכנסת נעשו באופן לא מקצועי והם אינם משקפים. אך כעת כאמור מדובר בסקר מקצועי של מכון מוכר.

הגורם הבכיר עמו שוחחנו מבקש להזכיר כי "אם בבחירות לכנסת ה-19 היו למפלגות החרדיות עוד כמה מנדטים - תמונת הקואליציה הייתה נראת אחרת לגמרי והמגזר החרדי היה סובל פחות".

הסקר המלא: הליכוד 25. ישראל ביתנו 15. הבית היהודי 15. העבודה 14. יש עתיד 10. ש"ס 7. יהדות התורה 7. מרצ 7. כחלון 6. חד"ש 4. התנועה 3. רע"מ תע"ל 3. בל"ד 3. קדימה 1.
סקר שס חרדים קואליציה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד