כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נמשך המצוד אחר המחבל

האב ובנו נקברו זה לצד זה: "קשה לעכל"

האב שי ובנו אביעד ניגרקר הי"ד הובאו הערב למנוחות זה לצד זה בבית העלמין באשדוד בהלוויה רווית כאב, בכי ויגון. בנו החורג של שי סיפר שהוא שומר שבת ולא ידע שנסעו לשם וכי לדבריו זו לא הפעם הראשונה שהם נסעו לשם

האב ובנו נקברו זה לצד זה: "קשה לעכל"
קבריהם הטריים של שי ואביעד הי"ד צילום: פלאש 90

מאות בני אדם הגיע הערב (ראשון) לבית העלמין באשדוד ללוות למנוחות את שי ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד, בן 28, הי"ד שנרצחו בשבת במכון לשטיפת מכוניות בכפר הערבי חווארה הסמוך לשכם.

גבריאל סטמקר, בנו החורג של שי, אמר היום ל'כאן 11': "לא ידעתי שהוא נסע לשם. קיבלתי טלפונים באותו יום ואני שומר שבת. אמרתי לאשתי לענות. באמצע הנסיעה לאמא דיברתי עם הבת הגדולה שלו והיא אמרה: 'רצחו את אבא ואביעד'".

גבריאל המשיך, "לא פעם ראשונה שהוא נוסע לחווארה, יש לו חברים שם. הוא היה נוסע גם לטפל ברכב. מתי שהיו בעיות הוא לא נסע. אמרו לו ששקט כרגע והוא יכול להגיע. קשה לעכל. יש כעס על זה שבאים ולוקחים חיים של בנאדם בלי לחשוב פעמיים".

יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, ספד לנרצחים ואמר: "סיילאס-שי ואביעד, יצאו בבוקר יום השבת לשגרת יומם, בלי להעלות בדעתם, את הגורל האכזר המצפה להם. מבלי שבני משפחתם יעלו בדעתם, שהשלום של הבוקר הוא לא שלום. הוא זעקת פרידה, פרידה מהחיים. חיים פשוטים וטובים של אב ובן שהסתיימו בפיגוע הנורא בכפר חווארה".

שי ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד, בן 28, נרצחו בשבת במכון לשטיפת מכוניות בחווארה. הלווייתם של השניים, תושבי אשדוד, יצאה בשעה 18:00 בעיר. המחבל הגיע ברגל וירה באקדח מטווח אפס בשני הישראלים, שהיו ליד המכון בזמן שמכוניתם בטיפול. עד כה הוא עדיין לא נתפס.

שי ואביעד ניגרקר הלוויה אשדוד חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד