י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בחירת תכשיטים: אל תסמכי רק על המזל

עוד מימי קדם, תכשיטים נוצרו ונענדו במטרה לקשט את הגוף ולשדרג את ההופעה באירועים חגיגיים • התכשיטים שאת בוחרת לענוד מעידים רבות על אופייך ואף יכולים להשפיע עלייך ועל סביבתך • בעת בחירתם, כדאי לך לחשוב על המזל שלך

בחירת תכשיטים: אל תסמכי רק על המזל

אלכסדרה דן, מנהלת חנות התכשיטים MAUBOUSSIN בישראל מסבירה: "המזל אליו נולדנו, יכול להעיד על כמה מהתכונות הבסיסיות שלנו. באמצעות שילוב של אבני חן והמתכות הנכונות, יכולה להיות השפעה מעניינת עלינו ועל האנשים סביבנו. לכל מתכת ואבן מאפיינים מיוחדים משלה. הקפידי לבחור את אלה שלא רק ישפרו את המראה ההרמוני שלך, אלא גם את האישיות שלך". כך תתאימי את התכשיטים לפי המזל שלך:

מזל טלה (20.4-21.3):
אם את בת מזל טלה, את ככל הנראה מלאת אנרגיה ואין לך זמן להתמודד עם טבעות מסיביות וגדילים אינסופיים של פנינים. סגנון אלגנטי וספורטיבי הוא הסימן המסחרי שלך. העדיפי שעון פונקציונאלי וכיפי, או זוג עגילים עדינים. נסי לשלב אבנים אדומות שמסמלות את הטבע הלוהט שלך (שכן מזל טלה משתייך למזלות האש). לבנות מזל טלה מומלץ לענוד אבני קרנליאן. אבן זו מחזקת הרבה מהתכונות הטובות כמו שמחת חיים ומרץ. גם אבני ספיר, רודוליט ואמטיסט משתלבים היטב עם אישיותן.

מזל שור (20.5-21.4):
הטבע שלך מעריך מתכות ואבנים יוקרתיות, ולכן הכיוון שלך הוא חומר יקר, נצחי ואוורירי. על הרבה מבנות השור יהלומים הם האבנים האהובות ביותר. מזל שור שולט באזור הצוואר והגרון, לכן שימי תשומת לב מיוחדת לשרשרות ותליונים.


מזל תאומים (21.6-21.5):
התאומים מעדיפים לשנות את סוג התכשיטים שהם עונדים לפי מגמות האופנה האחרונות והם הרחבה של הדמיון הפורה שלהם. תכשיט הוא יותר מסתם אביזר; הוא סיבה לשיחה. לכן, תמיד צריך להיות סיפור מאחורי התכשיט שבחרת לענוד. חפשי תכשיטים מעניינים בשווקי פשפשים, ירידים או בעת נסיעה. את עשויה להינות מלדבר על התכשיטים שלך בדיוק כמו מלענוד אותם.

מזל סרטן (22.7-22.6):
בנות המזל מייחסות חשיבות רבה לתכשיטים שהן עונדות. פנינה ואבן חן 'מונסטון' הן הסימנים המסחריים שלהן. מאחר ויש להן מצבי רוח משתנים, ניתן לראות את בנות מזל סרטן בכל יום עם תכשיט אחר. כאנשים רגישים וסנטימנטליים הן לא זורקיות כלום ולכן לא יפתיע לראות אותן עם תכשיטים שעברו בירושה או בסגנון של פעם (ווינטג'). אבן החן 'אופל' משלימה היטב את יכולות האינטואיציה הגבוהות של בנות המזל ומעצימה אותן מאוד. בנוסף, מעצימה ומגבירה את רגשותיהן.

מזל אריה (22.8-23.7):
יש רק מילה אחת בשביל בנות מזל זה והיא-זהב. השמש כל כך שולטת במזל שכל תכשיט זהב יעבוד בשבילכן. אל תפחדו להתפנק עם תכשיטים מסיביים, נועזים ונוצצים, אפילו כתר! אתן בהחלט יכולות להתמודד עם תשומת הלב שהם מביאים. לבנות מזל אריה מומלץ לענוד את אבן החן 'אמבר' המחזקת את הביטחון העצמי הפנימי של האדם ונחשבת לאבן שמחשלת ומגבירה את היכולת למימוש החלטות. גם אבן חן 'רובי' עוזרת לבנות מזל אריה הכריזמטיות והאנרגטיות לחדש את מצבורי האנרגיה.


מזל בתולה (22.9-23.8):
מזל בתולה מייצג טוהר ובנות המזל מאוד מודעות לנושא הבריאות. ודאו כי התכשיטים שאתן עונדות הם באיכות טובה. יכול מאוד להיות שאתן רגישות לניקל או סגסוגות אחרות. שווה לכן לשקול אבנים שעשויות מחומרים טבעיים כמו צדפים או סיבים ארוגים. אבן נוספת המתאימה למזל בתולה היא 'סיטרין' מכיוון שהיא מחזקת בטחון עצמי ושאיפות והצלחה ביחס לאחרים בתחום המקצועי.

מזל מאזניים (23.10-23.9):
הרמוניה, איזון ושותפות הן המילים המאפיינות מזל זה. הבחירה הנכונה עבורכן היא סט מתואם של שרשרת, עגילים וצמיד. או לכל הפחות, לוודא שהתכשיטים שאתן עונדות מתאימים למלתחה שלכן. בנוסף, שילוב של מוטיבים פרחוניים מתאימה לכן מתוך אהבתכן לפרחים. אבן 'ספיר' היא המומלצת ביותר לבנות המזל, היא מאזנת ומייצבת ועוזרת לבצע החלטות שקולות.


מזל עקרב (21.11-24.10):
החשאיות הטבעית שלכן ואהבתכן למסתורין צריכה להשתקף בתכשיטים שלכן. תליון עם תא סודי, טבעת מסקרנת עם סמלים וגילופים מסתוריים, או אולי תכשיט בעל השראה של יצירה מוזיאונית עם כתב חרטומים מצרי עתיק עשויה להיות בדיוק הדבר. אבן החן 'מוסטון' נותנת שלווה פנימית ומרגיעה רגשות גועשים איתם בנות מזל עקרב מתמודדות מפעם לפעם. בנוסף, מחזקת מאוד את הרגישות כלפי אחרים ויכולה למתן את הדורסנות שלעיתים אופיינית לבנות המזל.

מזל קשת (21.12-22.11):
מבין כל המזלות, בנות מזל קשת הן אלה שהכי אוהבות לצאת למסעות. יתאימו לכן תכשיטים שאספתן במהלך חופשה או טיול מרגש, תכשיטים שאינם יקרים בהכרח. שרשרת צדף מהוואי או צמיד טורקיז מדרום מערב אמריקה הם רק חלק מהתכשיטים המתאימים לכן. בנות המזל לא מגבילות את עצמן לסגנון מסוים של תכשיטים והן די פתוחות בבחירה שלהן.

מזל גדי (20.1-22.12):
בנות מזל גדי הן מחושבות ומעשיות. אתן נוטות להתחבר מהר, וגם נראות נהדר עם תכשיטים קלאסיים. מחרוזת פנינים או טבעת חותם זהב פשוטה יגדירו את הסגנון שלכן נהדר. גם סגנון אתני או תכשיטים עתיקים יהיו מוערכים על ידכן. מכיוון שבנות המזל אוהבות לתכנן וסובלות מספונטניות, אבן חן 'לברודייט' עשויה לסייע להן עם שינויים בלתי צפויים בחיים. היא עוזרת להתמודד עם מציאות חדשה, נותנת שלווה ואיזון, עוזרת בחשיבה מקורית ומהירה שנדרשת במצבים חדשים.

מזל דלי (18.2-21.1):
בנות המזל הן אקלקטיות וצועדות לפי הקצב של התוף שלהן. תכשיטים סטנדרטיים או רגילים הם לא בשבילן. תכשיט יחיד מסוגו כמו צמידי חרוזים בעבודת יד או תליונים מגולפים מעץ יתאימו בהחלט. בנוסף, בזכות הזיקה שלכן לטכנולוגיה מודרנית אתן עשויות להעדיף תכשיטי פלטינה בהשראת עידן החלל.


מזל דגים (20.3-19.2):
כמזל המשתייך למזלות המים יש לכן אהדה לים. בחירת התכשיטים שלכן צריכה לשקף את זה. נסו לענוד שרשרות כסף נוצצות שנעות כמו מפל מים. כמו גם לחפש אבנים בהשראת האוקיינוס כמו אבן 'אקוומארין'.
נשים אופנה טיפוח סטייליניג תכשיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד