כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בעיית היגוי

יש לכם מאזדה? כדאי שתקראו את זה

יבואנית מאזדה צפויה להחליף את גלגל ההגה וגם את ידית ההילוכים בגלל שלכאורה קיים בהם פגם. כך עולה מהסדר פשרה בתביעה ייצוגית אשר הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז לוד

לתשומת לב בעלי מאזדה: בעתיד הקרוב יבואנית מאזדה צפויה להחליף לכם על חשבונה, את גלגל ההגה וגם את ידית ההילוכים בגלל שלכאורה קיים בהם פגם. כך עולה מתוכנה של בקשה לאישור הסדר פשרה בתביעה ייצוגית אשר הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז לוד בפני השופטת יעל טויסטר ישראלי.

המשמעות של ההודעה היא שסביר להניח שבעתיד הלא רחוק הבקשה הזאת תאושר ואז בעלי דגמים מסוימים של מאזדה יוכלו לגשת למוסכים של היבואנית ואם הרכב שלהם אכן עומד בקריטריונים אז ההגה וידית ההילוכים שלהם יוחלפו. אבל חשוב להזכיר שבית המשפט עדיין לא אישר את הנוסח הזה.

לפי עיקרי הדברים, בשעתו הוגשה תביעה ייצוגית על ידי בעליהן של מכוניות מאזדה אשר יוצגו על ידי עורכי דין תמיר ספיר, דוד שמעון ואסף מאגרו. על פי עיקרי התביעה ,בעלי מכוניות מאזדה שגילן אינו עולה על 8 שנים גילו שבחלק מן הרכבים קיימת בעיה אסתטית שבה ציפוי העור אשר מכסה את ההגה, ידית ההילוכים ובלם היד עלול לדהות או להתקלף.

במסגרת הבקשה לאישור הסדר הפשרה נקבע כי יבואנית מאזדה תחליף את ההגה, ידית ההילוכים ובלם היד ברכבי מאזדה שגילם אינו עולה על 6 שנים ממועד המסירה ללקוח ושלא גמעו מעל 160,000 קילומטרים וההחלפה תבוצע פעם אחת בלבד לכל אחד מהאביזרים הללו.

מעבר לכך האפשרות להחלפה של ההגה, ידית ההילוכים ובלם היד הבלויים תהיה זמינה לפרק זמן מסוים גם לרכבים שגילם הוא עד 8 שנים.

 

מאזדה בית המשפט לוד הגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד