ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מספר אירועים לא נעימים

צעד לאחור: המכוניות האוטונומיות עושות בושות

המכוניות החשמליות והאוטונומיות של ג'נרל מוטורס בארה"ב נקלעו למספר אירועים לא נעימים, החל ביצירת פקקי תנועה וכלה בתאונות דרכים. לג'נרל מוטורס נאמר לחתוך בחצי את מספר המכוניות, כלומר לאפשר פעילות של עד 50 מכוניות במהלך שעות היום ועד 150 מכוניות בשעות הלילה

ג'נרל מוטורס, החברה האם של שברולט תצמצם בחצי את מספר המכוניות האוטונומיות שלה אשר נוסעות ברחובות סאן פרנסיסקו. כך הודיעה היצרנית לאחר שמשרד הרישוי של קליפורניה הציג בפני החברה דרישה לקצץ את מספר המכוניות שלה עד להשלמת חקירה של כמה אירועים בהם היו מעורבות המכוניות. מכוניות אוטונומיות הן מכוניות שמסוגלות לנסוע בכבישים ללא מגע יד אדם ומסתמכות על פעילותם של חיישנים.

המכוניות החשמליות והאוטונומיות של ג'נרל מוטורס, אשר פועלות במסגרת שירות "קרוז" של היצרנית נקלעו במהלך החודשים האחרונים למספר אירועים לא נעימים, החל ביצירת פקקי תנועה וכלה בתאונות דרכים ולכן לא נותרה למחוקק בארצות הברית ברירה אלא להורות לג'נרל מוטורס לחתוך בחצי את מספר המכוניות, כלומר לאפשר פעילות של עד 50 מכוניות במהלך שעות היום ועד 150 מכוניות בשעות הלילה.

המקרים האחרונים שבהם מכוניות של השרות היו מעורבות בתאונות דרכים היו בעייתיים מאוד: רק במהלך הימים האחרונים מכונית של קרוז היתה מעורבת בתאונה בה ביום שלישי האחרון נכנסה המכונית האוטונומית לצומת באור ירוק ולא "הבחינה" ברכב חירום שנכנס לצומת ולכן לא נעצרה. הנוסע שישב במושב האחורי נפצע באופן קל. ביום חמישי בשבוע שעבר התרחשה תאונה נוספת בה לא נרשמו פצועים.

 

ג'נרל מוטורס מכונית חשמלית מכוניות אוטונומיות שברולט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד